Reactie op een bericht, maar niks te melden....

Discussion in 'De lounge' started by Veryproudmama, Jun 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

Aug 18, 2008
    288
    0
    0
    Worden jullie hier ook zo moe van.
    Heb je een belangrijke vraag of wat voor bericht dan ook geplaatst op de site en vraag je om reactie....zijn er mensen die reageren door te melden dat ze het niet weten.....kortom niets toevoegen.
    Dan log je in en denk je: Yes, al 10 reacties......zijn het er 8 waarbij mensen melden: Ik heb er geen last van of ik zou het niet weten.
    Daar heb je niks aan, dus zet dat ook gewoon niks neer!
    Misschien willen ze zoveek mogelijk berichten plaatsen om vip member te worden, maar mensen, dit voegt toch niks toe......

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha ik zal je een goed antwoord geven::D

Ik ben het wel met je eens. Ik zie het ook weleens staan. Dan denk ik ook weleens: "Houd dan liever je 'mond' "
    Dat voegt dan inderdaad niks toe.

Ik doe het zelf dacht ik niet.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Tja, dat kan irritant zijn maar dan zou ik de volgende keer ff in je bericht zetten dat je liever niet zulk soort antwoorden verwacht ?

4. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind zulke dingen niet irritant, vind het eigenlijk wel fijn dat mensen de moeite nemen om uberhaupt te reageren.

Maar weet niet of je dit wil horen :p

5. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Over het algemeen ben ik het wel met je eens, maar aan de andere kant zijn er ook weer voordelen verbonden aan zulke reacties. Je weet ten eerste dat mensen het daadwerkelijk lezen en de moeite nemen om te reageren, en het bericht wordt omhoog gehouden zodat mensen die mogelijk wel een relevant antwoord weten op je vraag je topic makkelijker kunnen vinden.

6. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

Aug 18, 2008
    288
    0
    0
    Dan moet ik erbij zetten...gelieve geen antwoorden, dat geen antwoord bevat....klinkt ook zo stom.
    Of....graag alleen nuttige antwoorden....geen reactie dat je het niet weet....

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vind het niet irritant, mensen willen even laten weten dat ze er over nagedacht hebben maar het ook niet weten. En meestal wensen ze je er nog succes of sterkte mee ook.
    Vind dat je een beetje zeurt eigenlijk ;)

8. gimena

gimena Niet meer actief

gebeurt zo vaak.mijn maakt het persoonlijk niet uit.het wordt teminste wel gelezen.
    en als 1 iemand al me vraag kan beantworden ben ik al blij

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Mee eens!!! Verder heb ik niks zinnigs te zeggen ;)

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Waarom reageer je dan :(

:D:D:D:D:D:D:D:D

11. gimena

gimena Niet meer actief

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Tja dan zou ik me er niet zo druk om maken en er gewoon overheen lezen ...

en zoals Umm85 ook al zegt, deze mensen geven idd wel netjes aan dat ze je bericht hebben gelezen, er zijn er ook zat die alleen lezen en niets zeggen ..

13. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    ja ik heb dit zelf niet maargoed tja hahahahahahahahahaha

Nee geintje ik snap wat je bedoeld, mischien toch beter in je bericht zetten dat je niet zulke reacties wil.

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik wil VIP-member worden zoals TS al schrijft en zie mijn berichten... Ik moet nog ff gaan!!!! Whahahahaaaa nee hoor! GRAPPIE!!! Ik beloof TS dat ik nu niet meer zal reageren ;)

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Whaha oke dan begrijp ik het :D Ik dacht al even dat je gewoon nutteloos zat te reageren hier :D

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik moet zeggen dat ik het een enkele keer wel doe, zeker als ik zie dat een vraag al is terug gezakt naar een 2e pagina bijvoorbeeld of als ts al zelf een keer de vraag omhoog gehaald heeft door, Niemand? Heeft niemand dit ook?, of wat dan ook in haar eigen topic te zeggen ;). Gewoon om idd te laten weten dat er echt wel mensen zijn die het lezen ;).

En nee ik doe het niet om vip member te worden :p! (Ben ik al lang voorbij, maar anders had ik het gedaan hoor :p!)

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Nee weet ik niet sorry.

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Jaahaa , zonder dollen.. ik irriteer me er ook vaak aan , zeg dan niets :cool: je moet er eigenlijk niet om hoeven vragen toch? mensen die het herkennen reageren , andere mensen niet (of ze moeten iets anders zinnigs te melden hebben.)
    Er is inderdaad makkelijk overheen te lezen maar het blijft iets wat irritatie opwekt.
    Al zal het heus allemaal goed bedoeld zijn.. want als er niemand reageert dan is t ook weer niet goed (heel forum vol met vrouwen , toch best gevaarlijk)

19. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,766
    18,910
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Soms is het inderdaad wel irritant. Maar ik zie ook wel eens berichten langskomen waarbij ik inhoudelijk niks te melden heb, maar de TS toch even sterkte wil wensen ofzo. Ik twijfel dan meestal of ik zal reageren. maar soms doe ik het toch. Even een hart onder de riem steken.
    Ik denk dat je er bij het openen van een topic gewoon rekening mee moet houden dat je niet altijd de reacties krijgt waar je op zit te wachten. De antwoorden waar je wel wat mee kunt zijn dan gewoon mooi meegenomen.

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

tis toch nooit goed?

reageer je wel op iets wat je niet weet maar wel laten weten dat je het gelezen hebt. is het niet goed.

maar reageer je niet dan krijg je weer een berichtje "30 x gelezen en er word gereageerd. bedankt hoor"

Share This Page