Tuinscherm zonder privacy, oplossing?

Discussie in 'De lounge' gestart door Poemelke, 17 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Oh.. ik lees eventjes met julle mee. Als ik hier de deur open (achter) komt direct de 81 jarige buurvrouw naar buiten voor een praatje. Ik heb NIETS tegen deze vrouw maar wordt er een beetje gek van! haha.

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    haha! tja die oude mensen ook he!:p
    Lees het forum even terug, ik heb er heel veel goede tips uitgehaald!

xxx

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

@Poemelke, zodra ik kotsvrij ben ga ik eens even aan de slag in onze mooie tuin ;)

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Weet iemand toevallig waar je die schermen kan halen?..zijn zaterdag bij de praxis geweest (stond toevallig naast de prenatal ) ..daar hadden ze ze niet..voordat ik iedere bouwmarkt moet afstruinen ..gooi ik de vraag even hier neer..;)

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Praxis had ze niet?
    Hmmm misschien de Gamma dan? Of een tuincentrum.

6. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Tja dan zou ik ook zeggen een groter tuincentrum! bij ons is een Hornbach, die heeft echt 'alles'!!!

xxx

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Wij hebben van die wilgenschermen, maar na 2 jaar beginnen ze 'op' te raken.. maar ze kunnen gelukkig nog wel even mee (hier zo'n ijzeren hek.. dus helemaal geen privacy..)

8. Maia

Maia Niet meer actief

Sommige dames raden klimop aan. Niet doen hoor, mocht je het ooit weg willen hebben is het drama om weg te krijgen. T is echt net onkruid dan. dan kan je beter een paar leuke klimplanten doen, druif of iets met bloemen (passiebloem bijv.)

Deel Deze Pagina