Eind september wordt mijn zoon 6 jaar en ik ben op zoek naar iemand die een leuke Angry Birds taart kan maken, het liefst in Alphen maar mag ook in de omgeving. Ik heb zo'n 2 jaar geleden hier iemand gevonden die dat deed, maar ik denk dat ze hier weg is. Ze heette Angelique. Mocht zij hier nog zijn of iemand anders mij willen helpen hoor ik het graag! Alvast bedankt!
Hoi! Ben je niet aangemeld op zo'n geef en ruil pagina op fb? Is ook een 0172 pagina daar kan je je vraag ook stellen ik zie t vaak voorbij komen
Weet wel iemand uit de buurt die prachtige taarten kan maken: Taart uit Bodegraven (via google te vinden).
Is Reeuwijk op zich te doen voor je? Ze brengt het overigens ook in Alphen geloof ik (in overleg, tegen meerprijs). Ze heeft onze bruidstaart gemaakt en de taart was heel erg mooi geworden. Op Facebook kan je haar vinden onder Zoet! taarten & Cupcakes. Ze denkt heel erg met je mee en draagt ook opties bij. De communicaties verloopt perfect!
Bedankt meiden! Ik heb inmiddels de Angelique die ik zocht gevonden, en ik ga ook nog even kijken naar de andere tips.