Tuintegels die afgeven, iemand tips?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Miekjepiekje, Jul 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter loopt nog niet en kruipt nu dus lekker door de tuin. Nou hebben wij een grijze tegel liggen die onwijs afgeeft. Met als resultaat dat haar handen, knieƫn, voeten, broeken, t shirts, etc. allemaal grijs worden.:$
    Mijn dochter wilde ik liever niet vastbinden of binnenhouden, dus heeft iemand een idee wat ik aan die tegels kan doen?

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Geeft het niet gewoon af vanwege vuiligheid ?

Zou me er niet zo druk om maken :p

3. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, we hebben ze al afgesopt dus het is geen vuiligheid. Het is echt de kleur van de tegels die afgeeft. Ik maak me er niet druk om., maar het zou een hoop was en gedweil schelen als hier iemand een goede tip heeft. :p

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Haha ja dat snap ik hoor. Hier houten tegels op het balkon die wel afgeven van vuiligheid :p dus ook grijze knietjes. Heel vervelend haha. Gewoon maar hopen op en een tip voor jou em dat ze snel gaan lopen.

Heb je niet toevallig een hele grote laken waar zw anders op kan ?
    Dochterlief vind het opeens weer prachtig om op een kleed/deken te spelen haha

5. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik zet haar expres op een laken in het midden van het gras(dat kriebelt:D) Dat werkte prima, maar ze kruipt er nu af. Ik wacht met smart op de gouden tip. Want lopen gaat nog wel even duren vrees ik. Ze moet eerst nog gaan staan.:)

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Als je het vervelend vindt van de kleertjes dan zou ik gewoon oude kleding aan doen met buitenspelen. Of gewoon even enkele goedkope setjes halen die vies mogen worden en niet meer schoon hoeven. Of gewoon lekker met blote beentjes. Klinkt niet fijn, maar kinderen hebben er over het algemeen geen last van hoor.

Ik zet ook weleens een box buiten, maar dat zal jouw kindje niet meer zo leuk vinden waarschijnlijk?

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

Aug 1, 2008
    10,695
    15
    38
    Staat ze niet los of niet aan tafel/box. Kan opeens allemaal snel gaan hoor.

Ik probeer met je mee te denken hier dweil ik soms ook 4x pd en stofzuigen en niet vanwege op t balkon spelen maar omdat ze hele kwijlsporen mee neemt haha en dr eten tussendoortjes overal naartoe kruipt :p
    Dus ik snap je ergenis heel erg met het dweilen

Share This Page