Hoi hoi, Ik vier zaterdag mijn verjaardag en wil kleine(goedkope) snacksjes maken ipv de toastjes en chips. heeft iemand een simpel recept dat toch voor meerdere mensen wat is?? komen ongveer savonds 20man. Dank je wel!!
-Wraps met zalm -Filodeegdriehoekjes met geitenkaas -Balletjes in satesaus -Kaas, worst, komkommer -Knakworstje in bladerdeeg -Gehakt in bladerdeeg -Wraps met kipfilet en groene pesto -Dadels gevuld met kruidenkaas -Cervelaat-kruidenkaas stapeltjes -Roggebrood met zalm-dille mousse -Gevulde eieren Kan ff nergens anders op komen, als je recept van iets wilt, dan geef je maar een gil
- stokbrood snijden, kaas en en bacon erop en hup in de oven - Blikje party knakworstjes, rolletje croissant deeg (blikje). Het croissant deeg in kleine driekhoekjes snijden dan de knakworstjes er in rollen (ieniemienie croissantjes) wat ei eroverheen smeren, hup in de oven en klaar - gevulde eieren (lekker ouderwets ) eieren koken, eieren doorsnijden, eigeel plus mayo, peper en zout en kerriepoeder (of paprikapoeder) door elkaar , halve eieren vullen en klaar! - nog een ouderwetse: hamrolletjes gevuld met monchou.
gevulde eieren stokbroodjes met makreel, paling enz wraps met tonijn, zalm of kipfilet kleine pasteitjes stobroodjes in de oven doen met honing en geitenkaas erop(moeten niet te lang in de oven, maar het is heerlijk) mini sate's
Wat ook lekker en makkelijk is........ turks brood. Doormidden snijden zodat je hem kan beleggen. Met bijvoorbeeld filet americain met peper zout en uitjes, of groene of rode pesto en daar overheen mozzarella en dan ff in de oven! Of beleggen met tonijnsalade (zelf gemaakt uiteraard)
* Hartige en zoete spiesjes (De hartige spiesjes met knakworst, kaas en worst, zilveruitje en augurk, de zoete met fruit) * Hartige taart maken en in kleine puntjes snijden (kan warm en koud gegeten worden) * Rolletjes van rookvlees en ei of ham en augurk
*gehaktballetjes met tzatziki *wraps metr kruidencreme/zalm/rucola/pijnboompitjes ham/augurk/kruidencreme *kant en klare poffertjes met stukje frui en poedersuiker *mini pizzatjes {nu in de aanbieding bij e lidl een rol pizza deeg a 1.60 uitrollen{is al dun gerold je moet heb alleen ff afrollen} beleggen en in stukken snijden} *van soesjes deeg soesjes maken en deze vullen met een mengsel van tonijn en roomkaas *hartige cake bakken {met ham kaas en spek}mmmmm
Wow! Wat een ideen!! Geweldig ik vind t zo leuk te bakken met mijn meisje. Die vind dat geweldig. Gaan zeker dingen maken die hiertussen staan
er staan al veel lekkere dingen tussen, misschien nog wat hier: - bladerdeeg in 4 vierkantjes snijden, besmeren met zigeunersaus of pastasaus ofzo. Kleine stukjes rode paprika erop en wat geraspte kaas, dan in de oven afbakken. - komkommer stukken uithollen en dan vullen met selleriesalade.