Tuinversiering/geboorte aankondiging

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rijo, 9 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij zijn op zoek naar inspiratie mbt de tuinversiering/geboorte aankondiging. Wat hadden jullie in de tuin? Foto's zijn welkom! Alvast bedankt :)

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Bedoel je de voortuin? Daar hing bij ons een slinger en we hadden op het raam een hele grote sticker.
    In de achtertuin hadden wij verder niets.

3. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hadden een slinger voor het raam met 'Hoera, een meisje' meer niet, hou daar niet zo van.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ja, voor in de voortuin inderdaad :) We gaan sowieso weer rompers met daarop de naam voor het raam hangen. Bij mijn zoon hadden we een nest gemaakt met eerst het bordje 'landingsplaats voor ooievaars' en na de geboorte hebben we de ooievaar in het nest gezet. Nu willen we iets anders maken, maar we hebben geen idee wat.

5. AnLo

AnLo Actief lid

16 nov 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de prenatal hebben ze een leuke Raamsticker en bij de Action nu een vlag, raamooievaar en opblaasbaby (1m).
    Ook bij de wibra hebben ze nu van die dingen. Ik heb daar een grote banner gekocht.
    Allemaal niet duur. Het duurste is de Raamsticker van de prenatal (8 euro).

6. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier een groot bord van nijntje met een roze shirt. Die had een tekstballon vast met daarin de naam van onze dochter (bord was een verassing van onze ouders, zelf gemaakt, mijn vader had deze de ochtend na de geboorte erop gezet) verder van de buren een ooievaar en veel roze slingers en balonnen. Voor het raam nog een slinger met hoera een meisje. Hier in de straat hadden ze naast een naambord ook een stoffen slinger voor het raam met de naam van de baby vond ik ook erg leuk.
    Oja en een "opleveringsbord " vind ik ook altijd leuk. Die zetten ze meestal ook al eerder neer.

7. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Hier wordt dat door de buurt geregeld. Maar ze weten nog niet eens dat ik zwanger ben ;)

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mijn man gaat een steigerhouten wieg maken voor in de tuin, daar komt haar naam op. Verder niets.

9. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Een geboorteslinger met naam op t raam. Verder houden wij ook niet zo van al die dingen in de tuin of op t raam.
    Wel ging natuurlijk de vlag uit met roze/blauwe ballon toen we thuis kwamen uit t zkh :D

10. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wij hebben geen voortuin, helaas want ik vind dat wel heel leuk! Al gaan sommige mensen erg ver ;)
    Wij hebben wel een dubbele voordeur bij ons huis en een kleine overkapping waar een buxus staat; deze zit nu vol met zelfgemaakte strikjes en aan de deur komt een geboortekrans die we hebben laten maken met haar naam.....zo mooi!!! Soms moet je werken met wat je hebt ;)

11. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Doen jullie dat zelf???
    Hier is t gebruikelijk dat de buurt en/of familie dat doet!
    Wij hadden de hele tuin vol.. bord vd buren, vriendengroep van m'n vriend, gezamenlijke vriendengroep en collega's van m'n vriend..
    Ik vond het wel erg leuk de tuin zo versierd!

12. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Wij moeten dat zelf doen inderdaad :) Bedankt voor jullie reacties en ideetjes!

Deel Deze Pagina