Is dit normaal?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Mijn zoontje is 17 maanden en was altijd een hele rustige baby, huilde nooit en was altijd tevreden en lief!
    Sinds hij groter is geworden is hij erg druk geworden en erg ondernemend!
    Nu is hij de laatste weken telkens ziek...., heeft t rs-virus gehad en is hiervan nu aardig opgeknapt en daarna weer oorontsteking aan beide oren en een luchtweginfectie, heeft hiervoor een antibiotica kuur gekregen, nu sinds gister lijkt hij de 5de of 6de ziekte te hebben, dus straks maar weer ff naar de dokter om het zeker te weten!
    Waar is me eigenlijk nogal zorgen om maak is dat hij s'nachts heeeel erg driftig is!
    Hij gaat rond 19.00 naar bed en word de laatste nachten rond 23.30 wakker en is dan zoooo driftig/boos/verdrietig!
    Niks helpt, heb alles al geprobeerd.... Hij slaat en schopt om zich heen, het duurde vanacht ook uren!
    Het doet me echt verdriet, wat kan dit zijn??? 17 mnd sprong??? pijn?? bang??
    We proberen m zoveel mogelijk liefde te geven en te troosten maar niks is goed lijkt wel...
    Zou hij bang zijn in zn ledkantje?
    Ik weet t soms niet meer..., herkent iemand dit?
    ...een verdrietige mama met wallen tot op dr enkels.... haha

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Niemand???

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ties is ook aan het kwakkelen de laatste tijd. ben gister bij de ha geweest en die zei dat het echt de tijd van het jaar is en dat veek kleintjes nu steeds ziek zijn.

over de driftbuien: Ties kan er savonds laat en snachts ook wat van. omdat niets helpt laten wij hem dan liggen (we luisteren wel goed natuurlijk)
    nu slaapt ie meestal door, wordt ie een keer wakker halen we hem er niet uit tenzij hij echt verdrietig is. maar dan is met even troosten ook weer over.

dat duurt de eerste keer uren, maar het wordt vanzelf korter. je moet wel naar je kind kijken of deze oplossing bij hem past. Ties is bijv. erg drammerig en moet gewoon weer even weten wie de baas is, maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk.

4. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou we hebben alles al geprobeerd, maar het lijkt wel alleen maar erger te worden...
    Eerst was t alleen s'nachts dat ie soms huilend wakker werd, dan konden we hem ff troosten en weer terug leggen en ging dan gelijk weer slapen of nog ff kletsen tegen zn koekeltje, maar nu is t de laatste 2 weken echt drama, schreeuwt de hele buurt bij elkaar, troosten geprobeerd maar zodra we hem terug leggen gaat ie brullen en dan niet zachtjes huilen nee echt heel hard schreeuwen...
    We zijn al die tijd op zn kamer gebleven, maar ben vanacht na een paar uur gewoon met hem beneden gaan zitten, na ongeveer 20 min duidelijk verteld dat we weer naar boven gingen en naar bedje toe..., toen ik hem neer legde ging hij weer brullen ben acher de deur blijven staan en toen na 10 min was t over..
    Nu maakt ie zelfs strijd om naar bed te gaan s'middags en nu de 1ste keer ook s'avonds...
    Hij slaapt nu net en zijn 45 min bezig geweest...
    Word er soms echt moedeloos van....probeer telkens te bedenken wat t dus kan zijn....bang? bang voor zn ledikant? Kamer? Of de 17 mnd sprong...?
    Nou ja hoop iig dat het snel weer voorbij is en dat t weer mn oude ventje word die altijd snel naar bed ging en altijd door sliep!!!
    Jij ook succes met je mannetje!!!
    En zie dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd leuk!!
    Wij hebben ook 2 kindjes met weinig leeftijdsverschil, Roan 17 mnd en Robin 9 weekjes!

5. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    J. heeft ook een tijdje boze buien gehad 's avonds. Als we hem dan getroost hadden en we legden hem in bed begon hij gelijk weer te brullen. Maar er was echt niks aan de hand. We hebben het maar even zijn gang laten gaan. Als hij ziek is vind ik het helemaal niet erg om wat vaker naar boven te gaan maar nu was wer niks aan de hand. Heeft drie dagen geduurd en nu slaapt hij weer als een klein prinsje.

Deel Deze Pagina