dat is een kwestie van wennen / aanleren, niet perse eraan toe zijn hoor, je moet wel even de moeite willen doen om het te begeleiden een anti lekbeker is wel zo handig natuurlijk maar ik houd zoiezo niet van heel de dag door zo'n tuitbeker gevuld, hier drinken ze alleen aan tafel eigenlijk dus dat scheelt. Hier dronk ze al om te oefenen vanaf 9 maanden.. dus dan is dik een jaar oud nog een hele poos om te oefenen..
Wat heb jij een wonder kind Met andere woorden iedereen doet het anders en ja als mijn zoon er nog niet aan toe is dan hoeft het niet
Hier heb ik een tuitbeker van de kruidvat en die bevalt goed. Eerst wilde ze er niet uit drinken maar toen heb ik het antilek ding er even uitgehaald en er yoghurt in gedaan. Toen klikte het en snapte ze dat daar ook drinken uit komt. Anti lek er weer in en madam drinkt er heerlijk uit. Ze is echter wel een rare want ze weigert er dus melk uit te drinken, ze drinkt alleen melk uit een fles en het moet warm zijn anders hoeft ze het ook niet (raar kind)
Shit... ook de nieuwe Avent tuitbeker wordt woedend door de kamer gesmeten. Hij snapt gewoon niet wat hij ermee moet.
anti-lek eruit halen. Mijn zoontje snapte in het begin ook niks van die tuitbekers. Op den duur de anti-lek er weer in gedaan en daarna ging het wel goed. Mijn zoontje kan ook al heel goed uit een gewone beker drinken. Dit is uit nood geboren, niet omdat ik het nodig vond. Maar hij heeft een periode heel slecht gedronken (wilde geen fles, geen tuitbeker, helemaal niks). Kreeg toen het advies om de beker te proberen. Dat werkte wonderwel, want dat was machtig interessant. Maar ik gebruik de gewone beker alleen aan tafel en dan zit ik er pal naast. Edit: lees net dat je baalt van dat gedrup zonder anti-lek. Misschien toch maar naast je zoontje gaan zitten en je reflexen laten werken als hij begint te zwiepen met de beker. Succes, hopelijk vind je de oplossing.