Hoi allemaal, Ik heb een kindje wat erg onrustig is momenteel ,vorige week was hij nog super vrolijk maar nu kan er amper een lachje af...hij zit constant met zijn handjes/knuisjes in zijn mond, hij doet niets anders meer....en als we hem in bed leggen, moet hij de hele tijd huilen, hij slaapt dus ook niet en is wel hondsmoe.... Hebben jullie tips of raad? zou hij een tandje krijgen..hij is nog niet eens 3 mnd.... HELP? Liefs van een bezorgde moeder
Misschien een mentaal sprongetje. Het tweede sprongetje is 8 weken na de uitgerekende datum. En het klinkt wel als de 3 H's (hangerigheid, humeurigheid en huilerigheid)
Hier ook eenm kind met alleen zijn vuistjes in zijn mond en behoorlijk hangerig en huilerig. Hij slaapt gelukkig nog wel redelijk. Zal inderdaad wellicht een sprongetje zijn.
Herkenbaar... we hebben dat ook met vlagen hier... handen,, duim,, en slecht slapen.. en de dag er op erg goed slapen... heel wisselend
Ik herken dit heel erg. Danique zit ook in die fase. Nu zo'n dag of 3. Ze is over 2 dagen ook 2 maanden. Maar 5 dagen te laat geboren. Dus misschien ook in haar sprongetje!
nou ik zat vanmiddag het boek oei ik groei te bekijken en Dylan is nu 11 wkn en hij zou dan al bezig kunnen zijn met zijn 12 wkn sprong volgens het boek...vorige keer toen hij in zijn sprong zat sliep hij overdag ook niet /nauwelijks vandaag is het het ergste met het slapen...de dagen ervoor sliep hij nog iets..maar vandaag gewoon al met al uhhhhh anderhalf uur...pfff hij ligt nu wel te slapen, hij slaapt normaal altijd de avond en nacht hij heeft ons nog nooit laten zitten hiermee...dus hopelijk slaapt hij vannacht ook heerlijk en hopelijk morgen weer iets beter overdag.... Als we hem aandacht geven dmv kletsen met hem, spelen en knuffelen vindt hij dit fijn en moet dan lachen....is dit ook herkenbaar bij jullie? mbt het speentje...? die wil hij niet .....hij begint nu met duimen.... liefs van mij
Hier precies hetzelfde....vannacht een slapeloze nacht gehad...julia vond dat ze veel moest huilen...
Herkenbaar! Mijn meiske doet precies hetzelfde. Mijn wondermiddel: Even 5 min laten huilen, vervolgens naar dr toe lopen, pink in dr mondje stoppen en lief tegen dr praten. binnen 2 sec is ze vertrokken ! Ik geef borstvoeding dus een speen moet ze niet hebben, das plastic en dat is vies. Dus ik gebruik een pink maar misschien wil die van jullie wel een speentje. Als ze maar aan het zuigen is dan is het goed en is ze vertrokken!
Marcha, hier werkt het precies hetzelfde! Maar ik word er nu na ruim vier maanden wel een beetje zat van om steeds mijn pink te moeten afstaan... Gelukkig zijn er soms periodes dat ze wel gewoon zelf in slaap valt, maar de laatste weken is het weer raak. Ze kauwt ook idd heel hevig op haar handjes en gaat daar dan weer heel hard van huilen...