Zijn er nog meer kindjes die niet graag brood eten s ochtends en wat geven jullie je kindjes?? Welke muesli of cruesli is geschikt voor hen??
Ze mogen bij ons kiezen tussen brood of muesli. Voor de jongste hebben nu de baby muesli met daarop wat "grote mensen" muesli, want dat ziet ze bij de rest ook. De oudste van bijna 4 krijgt gewoon yoghurt met normale cruesli, meestal is dat de AH variant met rozijntjes. Daar zit waarschijnlijk wel een flinke dosis suiker in, maar voor de rest krijgt hij weinig snoep of koekjes. Voor de jongste zijn de grote brokken te lastig, daar strooi ik alleen wat kleinere stukjes over heen om het wat te laten lijken. Maar de oudste kan de brokken muesli prima eten. Heel soms wil hij mijn muesli (fruit 'n fibre), maar dat probeer ik te voorkomen. Het is denk ik wel beter, maar dan moet dat - net als bij mama - met melk en dat wordt dan echt weer zooo'n geknoei. Maar goed, er zijn van die dagen
Mijn dochter eet ook dezelfde muesli als m'n man. Er zitten wel groffe noten in (hele hazelnoten en paranoten), die haal ik er wel tussenuit omdat ik dat nog wat tricky vind. De rest, en ook stukken gedroogd fruit, eet ze met smaak op!