kids factory breda of a'dam?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sas26, Oct 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Dag allemaal, ik heb bijna vakantie en nu wil ik graag naar de Kids factory. Ze hebben 2 vestigingen, wie kan me vertellen of er veel verschil in zit, en zo ja welke dan het leukst is als je vooral zoekt naar ideeen voor de inrichting en assecoires? Qua afstand maakt het namelijk niet veel uit.

Groetjes!

2. Jantie

Jantie Actief lid

Oct 15, 2008
    112
    0
    0
    Ik zou absoluut voor die in Breda gaan.
    Die is veel groter en ze hebben veel meer spullen.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    zorg dat je rekening gevuld is... leuk leuk leuk

4. Kikker

Kikker Lid

Sep 12, 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    Ik woon in Breda en ken dus alleen die vestiging. Maar...Leuk-leuk-leuk kloptg helemaal en duur ook jammer genoeg. Heb er stiekem wat dingen van nagemaakt thuis met oa xenos spullen. Hihi, nu heb ik zelf ook een hippe babykamer voor weinig!

Groetjes, Kikker

5. Niet meer actief

Kids-factory Breda is echt geweldig! Heb heel mn babykamer aankleding daar gehaald...

Duur, maar super mooi :D

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Amsterdam nog nooit geweest, maar Breda is echt SUPERRRRR! haha! Echt geweldig! En zou pas gaan als je salaris gestort is ;) :).

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik ken alleen Amsterdam en vind dat ook een geweldige winkel ;) Wel wat duur inderdaad, maar ik heb er veel leuke spulletjes tussenuit kunnen pikken! Daar hebben ze gelukkig geen standaard kinderkameraccessoires (ik heb daar echt een hekel aan) dus ik vond het een verademing :)

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zou gisteren lekker naar de KF in Breda gaan. Maar helaas op woensdag mijn voet zwaar gekneusd. Kan er niet op staan dus nu op krukken door het huis. Zwaarder dan ik altijd dacht, helemaal nu ik 7 maanden ben....

Maar als het binnenkort weer beter gaat dan ga ik alsnog shoppen!

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Dat is jammer! mocht je toch eens gaan, tegenover de kidsfactory zit de woonbouleard Breda, met een Prenatal warenhuis (goor dus ;)) en een andere babywinkel... veder een Ikea, Media Markt, reuze Xenos dus je kan er goed shoppen!

Beterschap met je voet!

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hey mensen, nou ik ben geweest hoor, de KF in Breda. Als ik heel eerlijk ben viel het me tegen..... De meubeltjes zijn geweldig, absoluut, maar voor de babykamer kon ik nou niet echt veel vinden. Ten minste, niet de dingen die ik zocht (opbergmanden, wasmand, kapstokje etc.) Soms zag ik wat leuks, maar dan was het er alleen in het zwart? of grijs of zo. Uteindelijk wel een hele leuke kampenkap gevonden en 2 kleine mandjes van handed by die ik zelf dan nog maar ga oppimpen.
    Ik vond wel dat ze veel gave dingen hadden als je bijvoorbeeld een stoere jongenskamer wilt maken, en ook verzorgingsdingen als aankleedkussens en capes etc.

Ben dus nog naar de prenatal gegaan, die zit daar in de buurt, en daar hebben we nog wat gekocht.

Maar goed, misschien had ik net pech?

Groetjes!

11. Niet meer actief

Hmm ja misschien net pech dan?
    Ik heb zowat al mn spullen daar gehaald, vind t geweldig! Haha

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Maar ik denk ook dat t komt omdat ik veel spullen al heb. Want verzorgingsspulletjes als aankleedkussen/hoezen etc. die heb ik al, maar ik zag daar hele leuke! Maar goed, ik sprokkel nu via internet verder, heb al leuke opbergmandjes besteld. Iemand toevallig nog tips voor leuke webshops met assecoires? Of leuke winkeltjes in Den Haag en Utrecht?

Groetjes!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ik ken alleen kids factory Amsterdam en inderdaad echt een super leuke winkel. Wij hebben er een hemeltje gekocht, behang en accessoires. Inderdaad wel erg duur, maar ook wel weer heel gaaf en apart. Breda nooit geweest kan dus niet vergelijken.

gr vruchtje

Share This Page