hallo allemaal.. ik heb een vraagje, ons kleine mannetje word eind juli alweer 1 jaar. nou wil ik graagw eten hoe jullie dit hebbe gedaan met de verjaarsdag.. hebben jullie iedereen een leuke uitnodiging gestuurd.. ook met een bepaalde tijd? keano gaat smiddags 2 uurtje snaar bed.. zal lullig zijn als er dan visite is.. lijkt mij.. en wat voor taart of gebak ? we wouden eerst een grote taart doen met ene foto van hem erop.. maar deze zijn of heel prijzig of je hebt maar 1 soort.. nou denken we erover om hem een eigen gebakje te doen met winnie the pooh erop ofzo en een kaarsje met 1 jaar en tekst.. en de visitie gewoon gebak... wat zou t leukste zijn.. ik kan niet mee rkeizen haha !
Hi, Hier net 2 weken geleden de 1e verjaardag gevierd van Dewi. Wij hebben inderdaad een leuke uitnodiging gestuurd met een foto van Dewi in de box met allemaal ballonnen en dit met een programma verder nog meer "opgeleukt" met een hoedje bij Dewi en confetti. Qua tekst hadden wij dat we het in 2 delen vierde van 11.00-13.00 en vanaf 16.00 (hadden dan ook met eten op mensen gerekend, anders ook een eindtijd noemen). Op die manier kon Dewi 's middags heerlijk rustig slapen. Was een succes. Je weet alleen niet wie wanneer komt, dus bij ons kwamen er heel veel om 11 uur maar gelukkig ook om 16.00 nog een leuk clubje dat dus ook bleef eten. En de taart? Wij hebben een NIJNTJE taart (hadden alles in dat thema) voor 42 personen besteld bij de bakker met daarop de tekst "HOERA, Dewi 1 jaar" Helemaal leuk en de prijs ( 38) viel ons reuze mee (als je voor 42 personen los gebak koopt zou je veel duurder uit zijn). En idd Dewi zelf als eerst een stukje gegeven waarin ze heerlijk kon graaien! Kortom een goed georganiseerde en gezellige dag. Als ik het over mocht doen, deed ik het weer zo! Succes en heel veel plezier! Groetjes Cindy
Bij de hema kan je voor niet zo heel duur een fototaart bestellen... je kan natuurlijk ook een gewone taart idd doen en voor Keano een gebakje speciaal voor hem laten maken...!
daar zaten wij ook aan te denken maar wat ik van de site begrijp is er maar 1 soor taart daarvoor... maar ik zla deze week ff vragen bij de hema..
ik ben ook bezig met de voorbereidingen voor Sven zijn eerste feestje! de uitnodigingen zijn al verstuurd, ik heb via internet een leuke kaart gemaakt met twee foto's van Sven erop. de taart zijn we ook nog niet over uit, waarschijnlijk worden het losse gebakjes of soesjes en Sven zijn eigen taartje met een kaarsje erop natuurlijk. en verder slingers, balonnen en hopelijk mooi weer!
o ja en de tijd.... we hebben op de uitnodiging gezet dat Sven tot 15.00 een dutje doet en dat daarna iedereen welkom is. Kan Sven uitgerust aan zijn feestje beginnen. En als hij weer moe is gaat hij ook gewoon naar bed ook al is er nog visite.
ik had zelf een kwarktaart gemaakt en die versierd met spikkels en suikerbeesten en een kaarsje. van opa en oma had hij nog een slagroomtaart met clowntjes erop gehad. hij vond ze allebei erg lekker . verder had ik gewoon tegen iedereen gezegd dat hij tussen 1 en 3 sliep.... maar dat deed ie niet .....:-D
Ik ben ook bezig met Sem zijn verjaardag. Die wordt namelijk overmorgen 1! Best een gedoe. Nou voor hier vieren we het heel kleins. Hier vieren ze de eerste verjaardag echt supergroot met een grote show enzo maar dat vind ik dus maar niets. Zo'n kleintje heeft daar dus niets aan en het is superduur. Wij hebben een hele mooie taart besteld met winnie pooh. Vind ik trouwens verschrikkelijk duur (S/. 185 = 42 euro, maar qua waarde is dat dus bijna 100 euro voor ons). Maar ja, we doen verder dus niets bijzonders. Ik heb zelf een soort Nederlandse slingers gemaakt met van dat vliegerpapier, een groot boord voor de deur met hiep hiep hoera, Sem 1 jaar erop en ballonnen
wij gana het groot vieren en versturen tegen die tijd ook uitnodigingen met haar foto erop. verder 1 taart maar weet nog niet of het er een wordt met foto of van prinses. verder slingers van prinses ballonnen en haar stoel wordt ook versierd . Haar verjaardag wordt gevierd van 3 tot ? zodat ze toch kan slapen. met goed weer evntueel een barbeque. het kost wat maar goed kinderen zijn zowiezo al erg duur en heb hier speciaal voor gespaard zodat het een top feest wordt met alles er op en der aan. ook komt er een uitdeeltaart met puntdoosjes en 2 M&M's met de tekst hoera 1 jaar en een kaartje er aan bedankt voor het komen
Wij hebben een paar weken terug Louise's verjaardag gevierd. Ik had leuke uitnodigingen gekocht en daarbij ook gemeld dat het van 2-6 was. Tussendoor zou ik haar naar bed brengen als ze moe/jammerig werd maar het was supergezellig! Ze heeft dus niet geslapen maar genoten van alle cadeaus/aandacht etc. Maar als Keano moe wordt, breng je hem gewoon naar bed hoor... De visite moet maar snappen dat het eigenlijk nog een baby is en sommige baby's moeten nou eenmaal smiddags slapen. De taart had ik besteld bij www.kinderfeesttaart.nl (zie de fotogalerij). Voor Louise hadden we een slagroomtaartje om mee te knoeien maar daar moest ze niks van weten. Allebei de taarten vielen bij haar niet in de smaak Het was een superleuke dag! Veel plezier met de voorbereidingen.