Lisa heeft nu al 4 dagen koorts, van 38,8 tot 40,2. Ze eet en drink heel goed en ze reageerd ook nog heel goed overal op. Ik heb vrijdag de huisarts al gebeld en afgesproken dat we het weekend afwachten. Vandaag had ze nog hoge koorts dus toch maar de huisartsenpost gebeld. Hij zei gelijk dat er zeker naar gekeken moet worden omdat 4 dagen echt te lang is. Er is dan toch iets in haar lichaam waar ze koorts van krijgt. Nu moet ik morgenochtend een afspraak maken bij onze eigen huisarts om haar te laten onderzoeken. Nu is het zo dat toen Lisa 2,5 weken was zij hele hoge koorts kreeg (iets wat onder de 6 weken absoluut niet mag) en heeft toen 6 dagen op IC gelegen en daarna nog 5 dagen op een gewone kamer. Ze had toen een zware infectie. Maar ondanks dat ze toen zo ziek was reageerde ze gewoon heel goed en dronk haar flesjes ook altijd goed leeg. Ze oogt dus nooit echt ziek ondanks er toch degelijk wel iets aan de hand was. Nu maak ik me dus best wel zorgen en ik hoop dan ook heel erg dat het morgen wel mee zal vallen en dat ze snel weer beter is. Sorry voor het lange verhaal, een bezorgde moeder
Wat rot dat je meisje zo'n hoge koorts heeft. Hopelijk valt het morgen mee bij de huisarts. Kan me voorstellen dat je je veel zorgen maakt In ieder geval veel sterkte
Ach wat ontzettend vervelend zeg. En inderdaad 4 dagen koorts lijkt mij ook te lang. Is er een reden voor dat er vandaag nog niet naar gekeken word ipv morgen?
Waarschijnlijk omdat ze wel goed eet en drinkt, en omdat ze alert is. Wat vervelend voor je meisje zeg. Gelukkig eet en drinkt ze wel goed, dat is alweer een zorg minder. Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is en dat ze snel weer is opgeknapt!
Klopt, omdat ze voor de rest niet ziek oogt en goed eet en drinkt is het beter dat onze eigen huisarts morgen kijkt. Vind het zelf niet zo heel erg, hij weet van haar medische geschiedenis af.
ben vandaag geweest en het bleek de 6e kinderziekten te zijn. Het gaat gelukkig al wat beter met haar.
Hey Conny, Dat is even heftig als je kleine meid zo'n hoge temp heeft! En vooral door wat er "vroeger" allemaal met haar gebeurt is. Maar gelukkig gaat het al weer iets beter!! Heel veel beterschap met de kleine meid en lekker veel knuffelen
He Pluys, Dank je wel, het gaat gelukkig al weer wat beter met haar. Hoe gaat het met jou en de kleine meid. Nog gefeliciteerd, jeetje een jaar al weer groetjes conny
Hey Conny, Erg fijn dat het weer beter gaat met je meisje!! Dank je voor de felicitatie! Ja het is snel gegaan het afgelopen jaar!! Anoeska is zo'n leuk meisje, en erg vlot. Ze liep al met 11 maanden. Het ziet er grappig uit want ze is een heel klein fijn poppetje, en dan zie je die lopen! Verder gaat alles goed hier. Lekker aan het genieten van het zomer weer en Anoeska natuurlijk. Hoe is het verder bij jullie? Groetjes