Ik heb een zoontje van bijna 6 maanden. Ik ben sinds een week overgestapt naar 3 flessen Mijn schema ziet er ongeveer zo uit 8:00 eerste fles 180ml+6 10:00 fruithapje 12:00/12:30 tweede fles 180ml+6 14:30 liga koekje of stukje komkommer of fruit 17:00 groente hap 200gr 20:00/20:30 laatste fles 210ml+7 Nu is het zo dat hij al 2 weken zijn flessen niet leeg drinkt en dan heb ik het niet over 40cc maar wel 100cc. Deze week weigerd hij zelfs de fles, als hij de fles al ziet krijst hij alles bij elkaar. Er in proppen heeft geen zin want dan wordt het alleen maar erger van. Ik dacht laat ik er dan een papje van maken maar zelf dit gaat er met moeite in. Waardoor hij naar mijn gevoel te weinig binnen krijgt. Hij krijgt door de dag heen drinken zoals water thee of diksap, uit de fles wil hij het niet hebben hetzelfde verhaal als hier boven. Uit een beker wil hij het wel hebben dus probeer ik dit. Nu zit ik er een beetje doorheen Heeft u misschien advies voor mij
Hallo, Misschien helpt het om te proberen tussendoor geen ander drinken te geven. Eventueel een smaakje geven aan de melk dmv fruit of diksap kan ook helpen. Groeten eveline