ik gezellig vanmorgen met Yessin naar de winkel...en effe overal koekeloeren in de etalages enz. wilt hij niet meer liggen! hij lag natuurlijk wel maar GILLEN! helemaal over de zeik wassie ! nouja ik denk hij valt zo wel in slaap... in de winkel zat iedereen me aan te kijken alsof ik hem geslagen had ofzo dus ben je sowieso niet op je gemak.... hij bleef maar schreeuwen! dus heb ik em maar op de arm gepakt en t was goed .... nouja toch maar naar huis gelopen met Yessin weer in de bak (want HALLO 6,5 kilo is niet niks...) SCHREEEEUWEN! dus thuis in zijn schommel gezet ...stil... lachen ! hij wil dus absoluut niet meer in de bak! gister ging t ook al moeizaam! ik moet ook zeggen dat hij er bijna uit is.... hij iriteerd zxich ook mateloos dat hij niet kan kijken... dus heb ik de wagen net omgebouwd en em es daarin gezet (op ligstand) lachen! vrolijk! alleen maar glunderen! zou ik t nu maar zo laten? ik vond t vreselijk om hem te "dwingen" om in die bak te blijven liggen! hij is t er ook absoluut niet mee eens.... maarja mama is de baas he zou ik em nou maar gewoon in de ligstand laten zitten? want dan is t wel goed.... als hij maar kan kijken.... HELP! ik heb trouwens wel de verkleiner erin gelegd dan ligt hij nog zachter jij misschien tips? omdat t slecht zou zijn voor t ruggetje ..maar hij ligt helemaal plat erin...