het als je kindje geen fles wilde? Merel wil sinds gisteren de fles niet meer. Het arme kind krijgt gewoon 4 tandjes tegelijk. Ze heeft er behoorlijk last van, slaapt slecht, huilt veel, eet dus geen fles, alleen van een lepeltje (pap, bambix, fruit en groente) en wil echt geen speen, of tuitje van een antilek beker in haar mond. Dan begint ze te huilen.... als ik dan dus bambix door de melk doe eet ze de hele 200cc op. Maar....ik kan haar toch niet 4 flessen pap geven? dat is toch niet goed voor de darmen of heb ik dat mis? Ze krijgt nu paracetamol en ik gebruik dentinox. Helpt ietsje, maar ze wil er evengoed de fles nog niet door nemen..... Ik had het cb gebeld en die zeiden toch tenminste 500 cc aan vocht, daarbij kon ik niet de groente meetellen. Nu heeft ze vanmorgen 100cc gehad via een gewone beker en net 200cc pap. Ook 200gram groente is naar binnen gegaan. Maar kan het kwaad 1 of 2 dagen alleen pap geven? Ik zit er nu een beetje doorheen...veel huilen van Merel, slecht slapen (4 uur geslapen) en dan de zorgen van de vochthoeveelheid die ze bennen moet krijgen.....pfffff. Ik heb het idee dat ik in een depressie aan het glijden ben. Ik vind het ook zo zielig voor mijn meisje....ze heeft er zo'n last van en ik kan niks meer doen.......herkennen jullie dat? Edit mod: je onderwerp duidelijker gemaakt. Kwestie van zin afmaken
Ik zou voor 1 a 2 dagen me echt geen zorgen maken als ze alleen op pap leeft. Het duurd max 3 a 4 dagen dan is de ergste pijn geweken, zielig he? Hier zijn het 4 kiezen..... Sterkte .
Ik vind het vreemd dat je groente niet mee mag rekenen voor het vocht.. Bij ons op het werk telt een volledige warme maaltijd (aardappels groente vlees) voor 200 cc vocht. Dat zijn dan wel volwassenen. Maar goed, ik reken voor Jelle altijd 100 cc vocht per potje groente of fruit.
hahaha ik zocht me al een ongeluk. Hier is tie dus.... De zetpilletjes en dentinox hebben gewerkt. Merel heeft gisteravond weer een fles kunnen drinken gelukkig! Inderdaad raar dat die verpleegkundige zei dat een potje groete niet meegerekent mag worden als vocht.... het is bijna vloeibaar, dus vocht genoeg zou je zeggen....Maar goed, het was dus maar iets van een dagje....nu heeft Merel dus 4 hele kleine puntjes in de mond aan de bovenkant. In een keer is veel voor haar, maar dan is ze er wel in 1 keer vanaf .
Fijn dat het nu weer beter gaat en ze weer goed heeft gedronken! En even offtopic... zie ik nou dat je weer zwanger bent? Wat leuk joh, van harte gefeliciteerd!
Dank je wel! Merel was precies 6 maanden oud, toen het vruchtje zich innestelde....Dus met ruim 14 maanden krijgt ze een brustje