tuitbeker

Discussie in 'Voeding' gestart door babytje, 15 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik wil de tuitbeker gaan introduceren, maar dat was gisteren al niks hahah. Ze wilde er niks van weten, heb eerst het anti lek dongetje eruit gehaald zodat ze weet dat er drinken in zit, maar ze wil het niet!

iemand tips?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Gewoon blijven aanbieden/proberen. Het is iets heel nieuws dus logisch dat ze het niet meteen snapt. Probeer er een leuk spelletje van te maken. Succes!

3. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Gewoon doorzetten en elke keer weer opnieuw aanbieden en zelf voordoen. Het duurde hier een maand maar toen kon ze het ook van de een op de andere dag.

M

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Hier viel het kwartje ook niet. Heb het ff laten zitten en een tijdje later ging het vanzelf.
    Drinken uit een gewone beker lukte wel weer meteen. Dus ach...

5. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wij zijn er heel vroeg mee begonnen en hij kan er nu goed uit drinken!
    Gewoon blijven proberen!

6. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik heb hem ook een paar keer geprobeerd en Dax zoog er zo hard aan dat hij helemaal schrok van wat eruit kwam. Dat slikte hij dan heel wild door en zoog intussen weer hard opnieuw en zo bleef hij maar doorgaan met zulke :confused: ogen! Eigenlijk was het heel grappig maar het leek wel alsof hij niet durfde te stoppen en dus maar slikte en slikte. Ik heb hem echt uit zijn mond moeten halen. Hij boerde daarna als een volwassene :D . De dag erna hetzelfde en de dag daarna wilde hij er niet meer uit drinken. Nu probeer ik hem dus water uit een flesje te laten drinken. Ik wil graag dat hij eerst iets anders leert drinken dan melk, en daarna kijken we wel of dat ook uit de antilekbeker kan...

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Ik heb een antilekbeker van nuby met een zachte tuit daar krijgt ze wel wat uit. Dat ding van Avent dat snapt ze niet en zonder dat ventiel stroomt het eruit en verzuipt ze erin ;).
    Overigens drinkt ze zowel uit de tuit als uit een gewoon plastic bekertje hooguit een paar slokken (water of diksap). Als ik het in een fles doe kijkt ze me aan of ik haar loop te neppen.

8. maaike4

maaike4 Actief lid

14 sep 2007
    141
    0
    0
    Hier ging het ook niet echt geweldig. Maar ik bleef het toch elke dag aanbieden. Soms gaf ik wat extra diksap in. Dat vond ze lekker en toen wist ze ineens wel hoe het moest!

Ik merk wel dat als ze met haar tandjes bezig is, dan wil ze er niet uitdrinken. Dan is haar tandvlees te gevoelig en het tuitje denk ik te hard

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb de antilek beker van friso, ideaal ,al schut ze er nog zo hard mee hij lekt niet, want merkte dat de aventtuit bekers wel lekken.
    ik heb bij esmee een keer de tuit beker in de box gezet ,zo van kijk wel wat je er mee doet, ze pakt hem netjes op en begint dan gelijk te drinken.
    eerst moest ze er ook niet veel van hebben maar ik bleef proberen en nu werkt het perfect.

Deel Deze Pagina