Wij hebben een oud huis die echt flink koud kan worden. Ons slaapkamer zit ook vlabij ons balkon (erg lang balkon met schuiframen) Het is er dus flink koud. Nu heeft batuhan een slaapzakje van de hema die met die autos en die strepen. Maar als nog voelt hij erg koud aan. Nu overweeg ik om een combisleeper aan te schaffen. Maar is die echt een stuk warmer/dikker als die van de hema? En mijn zoontje is al 13kilo past hij wel in die van 110cm kwa gewicht denken jullie?
Toevallig zat ik met hetzelfde (al word ons huis niet echt koud, goed geisolleerd) maar heb vorige week toch de CS aangeschaft (was aanbieding bij babydump) Hij is absoluut warmer dan de hema slaapzakken. Ik heb ook de 110 cm en vind em wel heel erg groot eerlijk gezet (mijn dochter is 14 maanden) Ik heb nu het nekje wat kleiner gemaakt (ze kon er met haar hoofd helemaal in) en de onderkant omgeslapen en met klitteband vast gemaakt.
combisleeper vind hem ideaal!!! Ik zou zeker een 110 aanschaffen, Mijn dochter is nu 13 kilo, en die heeft er al een jaar ingelegen
Wij wonen ook in een oud, slecht geisoleerd huis. En heb voor Valerie een combisleeper en een slaapzak met mouwen van de hema. Ik vind de combisleeper echt dikker en prettiger. Mijn dochter heeft hem aan vanaf 10 maanden, toen droeg ze maat 74 en woog 8 kg. Wij hebben maat 110. Deze is wel wat ruim, maar vooral bij de mouwen (kun je omslaan) en aan de onderkant.
Ja batuhan is ook etg flink! (komt doordat hij die hersenbloeding heeft gehad en nog niet zoveel energie kan gebruiken als andere kindjes van 9 maanden. pfff ze zijn wel duur hoor. 95 euro ofzo maar goed als we er lang mee kunnen doen. En als hij ht maar niet te koud heeft de roze is wel 45 euro omdat die uit de collectie gaat
Als ik jou was zou ik gewoon de roze kopen, die is maar 45 euro! En wie ziet nou dat hij een roze slaapzak heeft?
ja zat al te twijfelen maar idd wie ziet nou dat batuhan in een roze 'prinsessen' slaapzakje slaapt ik bestel hem even kijken waar ze hem snel bezorgen het scheelt idd toch al 40 euro
Die roze hebben ze nergens meer volgens mij, heb me suf gezocht vorige week. Betaalde nu bij babydump 70 euro.
Ik vraag me trouwens wel af wanneer jullie de gehele zak gebruiken (beide delen) Er staat in de beschrijving "bij koud weer" Tja, das een ruim begrip
Ik heb hem gekocht op de site van little company zelf, maar zie daar het oude model van 45 euro ook niet meer staan Ik gebruik nu de gehele slaapzak, dus beide delen aan elkaar.
Mag ik vragen hoe warm/koud het nu dan binnen bij jullie is? Hier is het nog steeds 18 graden zonder kachel aan. Lijkt me nog warm voor beide delen. Alhoewel wij ook al onder het dubbele dekbed liggen. Moeilijk hoor Ben zo bang dat ze het te warm heeft
Heb geen idee hoe koud het op haar slaapkamer is. In de woonkamer is het in iedergeval 15 of 16 graden, en in de slaapkamers zal het ook zoiets zijn of iets kouder. Maar ik voel s'avonds wel eens in haar nekje, en die is gewoon normaal, niet overdreven warm. Maar wij wonen ook in een slecht geisoleerde hoekwoning. Voordat we dubbelglas hadden...voelden we soms gewoon de wind waaien