Waar zouden jullie voor gaan? Ik twijfel tussen de tula free to grow en de kokadi flip. Had bij de vorige kids een mei tai maar beviel me niet. Vond het echt niet stevig genoeg. En het gaat me echt om het dragen in eerste jaar. Heb een slechte rug dus daarna wordt het waarschijnlijk te zwaar.
Zijn allebei prima draagzakken. Ik vind de printjes van kokadi niet zo, maar het voordeel is wel dat het doekenstof is. De ftg heeft nog weinig keus in printjes. Maar zeker omdat je zwakke rug hebt zou ik gaan passen, wat voor de een fijn zit, zit voor de ander voor geen meter.
Ik heb ze allemaal en draag mijn zoontje van 2 maand het liefst in mijn Fidella Fusion, daarna de Tula en de Kokadi pak ik zelden.
Ik was fan van Kokadi, maar heb nooit met Tula gedragen. Je zou echt moeten gaan passen want draagzakken zijn net als schoenen. Wat de een heerlijk vindt zit bij de ander voor geen meter.
Ah helaas net iets te laat! Wil er 1 voor mn verjaardag vragen binnekort.. Ben in augustus al uitgerekend
Voor de eerste weken zou ik geen draagzak gebruiken maar een draagdoek. Toch wat knusser en soepeler als een draagzak. Ik gebruik de tula vanaf een week of 6 dacht ik.
Dat heb ik bij de vorige kids geprobeerd maar kan er niet mee overweg. De kraamverzorgster die ik straks krijt neemt er een paar mee om te proberen dus misschien dat het dan lukt en ik die de eerste weken kan lenen..
Free to grow heb ik al een aantal mensen met negatieve puntjes! Heb zelf de standaard en ben zeer tevreden alleen deze heb ik niet vanaf de geboorte gebruikt want dat kan ook niet behalve met insert
Bij een vriendin zitten die gespjes van die riemen precies onder de oksel! De standaard zit bij mij op zijn straks maar ik heb daar geen last van. En bij de uiteinden die bij de knieholtes zitten zitten bij de ftg geen kussentjes. Vriendin van mij wilt daarom een andere kopen. Maar het is ook persoonlijk en zou inderdaad verschillende spoorden ergens gaan passen.