Ik las gisteren bij meerdere (goed bekend staande) consulenten dat de nieuwste babybjorn one ergonomisch is. Niet de eerste keus van hun, maar ze zijn goed op weg. Maar voor dat geld kun je zeker betere dragers kopen. Maar mocht je hem tegenkomen en het lijkt je wat, kan je hem altijd proberen
Isara is een iets onbekender merk, maar hetzelfde idee als de tula free to grow Alleen dan wat goedkoper! Ook vanaf de geboorte te gebruiken en te verstellen. Verder zijn de banden op de rug te kruisen net als bij een manduca, wat ik persoonlijk erg fijn vind!
En ook leuke printjes idd. En het verstellen gebeurt met klittenband ipv drukknoopjes waardoor je hem net nog wat beter passend kunt maken. Het kruisen van de banden is wel heel fijn. Wij hebben de Isara toddler voor onze oudste.
De marsupi kan dus echt gebruikt worden vanaf de geboorte? Wij hebben namelijk een hond en zie het niet zitten om elke keer de wandelwagen te nemen als we de hond moeten uitlaten. Dus een draagzak hebben we zeker nodig, liefst een waar de baby meteen in kan vanaf de geboorte!
Ligt er natuurlijk aan hoe klein je kleintje is bij de geboorte, maar past wel vanaf maat 50 al idd. De meeste draagzakken passen vanaf maat 56 of nog later. Maar een geweven doek past altijd, kun je ook naar kijken.
Ik kreeg laatst deze link http://verloskundige-doevendans.nl/onze_zorg/je_baby_dragen/ergonomisch_dragen/ Er zijn aan de rechterkant nog meer linkjes mbt dragen.
Tule gekocht, deze print. Ben erg benieuwd. Ik wandel en loop veel. Dus hier wou ik wil wat geld aan besteden. Aan de andere kant koop ik wel een nette tweedehands complete kinderkamer voor 200 euro(commoe, kledingkast en ledikant).
En het is geworden: de Marsupi Breeze! Althans die ga ik bestellen, heb m gisteren kunnen passen op 9 maandenbeurs en zat heerlijk & mega makkelijk om te doen!