Wie kan mij hier een beetje wijs in maken. Ik ben zwanger van de 1e. Dus er gaat een wereld voor me open qua babyspullen. Nu wil ik graag een goede degelijke sterke wagen. Naar welke merken moet ik dan zoal kijken?
Ik ben zelf erg tevreden over mijn bugaboo cameleon. Wel een van de duurdere merken maar wel een wagen die al zo lang meegaat dat ze nu al op versie 3 zitten en kinderziektes dus echt eruit zijn. Rijd super lekker en dl zit er ook al 20 maanden prinsesheerlijk in. Advies is wel om naar een grote babyzaak te gaan en je daar te laten informeren en wagens uit te testen. En dan niet alleen op de gladde vloer (zoals de verkoopster zei, dan rijd alles prima) maar op zo'n parcour en dan een zandzak als babygewicht erin. Succes en veel plezier met de keuzes van alles!
Hier ook fan van de bugaboo. Heb de donkey en de Cameleon en ben er echt super blij mee. Hele fijne wagens!!
Dat is echt helemaal afhankelijk van wat je wilt. Zo vonden wij bijv. een Bugaboo echt niets. Daarom inderdaad rondkijken in grotere babyzaken, proefrondje maken etc.
ik had bij de oudste een quinny buzz die ik nu nog gebruik bij de jongste. ik vind hem nog steeds heel fijn. ik heb hem toen wel uitgezocht op wat ik mooi vond moet ik eerlijk zeggen. gelukkig beviel/bevalt hij heel goed. maar een ander kan het weer een vervelend ding vinden. ik heb ook wel eens met een mutsy gereden maar dat vond ik vooral heel zwaar sturen omdat mijn wagen een 3wieler is en ik hem met 1 hand besturen kan. kijk en probeer in de winkel wat je mooi en fijn vind
Wij hebben een stokke crusi, waar wij heel blij mij zijn. Je kindje zit hier mooi hoog en erg comfortabel in. Het is een degelijke en sterke wagen dat erg fijn en soepel rijd. Onder in het mandje kan je heel wat boodschappen of andere dingen kwijt. Deze wagen is geschikt voor lange en korte mensen en zelf vinden wij hem er bovendien leuk uitzien.
Bij de eerste hadden we een x-adventure triple swivel, met bak beviel hij goed, met stoeltje sneller onstabiel. Helaas was die bij de tweede van 10m trap gevallen (zonder kind ) en was hij kapot dus opgeruimd nadat ze er niet meer in hoefde. Nu een bannini maxim en die bevalt erg goed en voldoet aan al onze wensen terwijl het 1 van de goedkoopste complete wagens is Sowieso wilde we er geen 1000 euro aan uitgeven, daar heb je (bijna) een tweedehands auto voor
Ga naar een grote babyzaak (babydump, prenatal) en ga eens rondrijden met verschillende wagens/merken. Wij hebben een joolz, ideaal voor mij en mijn lange partner. De bugaboo vond ik de bak veel te laag (alsof mijn kind bijna op de grond lag of zo), maar dat kan natuurlijk door onze lengte komen.
Wij zijn erg tevreden over de mutsy EVO, al anderhalf jaar in gebruik en nog zo goed als nieuw. We gaan m straks ook gebruiken voor ons 2de meisje.
Best gaan testen in een babyzaak. Wij hebben de mura 4, heel fijne buggy. Enkel wel groot en lomp voor in de auto
Bij mijn vorige zwangerschap waren wij al flink aan het oriënteren via internet kwam ik een chico urban tegen, de prijs stond mij erg aan uit eindelijk hebben we hem getest bij prenatal en ik was er meteen van genezen. Wij hebben toen meerdere wagens getest en de kinderwagen van Nuna beviel ons goed. Helaas liep die zwangerschap fout af, tussen door heb ik wel eens na kinderwagens zitten kijken en las dat ze in Duitsland een stuk goedkoper waren. Wij wonen op de grens dus zijn vorige week bij een babyzaak langs geweest waar we de nuova moon hebben getest, we waren zeer enthousiast over de kwaliteit en het prijskaartje is ook erg leuk!
Inderdaad gaan testen in een babyzaak. Iedereen vind iets anders fijn. Wij hebben bugaboo cameleon & donkey en zijn er heel tevreden over
Hier een Joolz Geo Erg tevreden over. Rijdt erg soepel. Bak en zitgedeelte is lekker hoog. Met het zitgedeelte zit het kind ook op tafelhoogte. Grote boodschappenmand. Echt super. Ook voelt de wagen erg stevig aan en is gemakkelijk op te klappen. Oh ja. De ligbak is ook extra lang. Waardoor je daar wat meer plezier van hebt. Bugaboo vind ik ook hele leuke en mooie wagens. Maar vond de bak toch veel te laag.
Hier bij de eerste een X-adventure, deze zeer goedkoop van een collega van mij man kunnen overnemen, dus was snel geregeld. Heb toen weinig in verdiept. Pas bij het gebruik kwam ik achter een aantal punten die ik wel belangrijk vind, en waar ik niet op gelet heb. Voor de tweede op komst nu een Quinny Buzz aangeschaft, en die heb ik bij me nicht al getest. Punten die ik belangrijk vind: - Prijs - Kindje in buggy zowel naar je toe als van je af te plaatsen - Luchtbanden - Klein op te vouwen zodat deze goed in de auto past - Mooie kleur/stijl - Hoogte van de duwstang - Fatsoenlijke remmen Ik zou lekker zoals meerdere al zeggen bij een babyzaak gaan kijken wat ze hebben, en dan kiezen op gevoel. Eigenlijk weet je pas als je gaat gebruiken of je het een fijne wagen vind.
Wij hadden een tweedehands mountain buggy (urban jungle). Oersterke kinderwagen, heel wendbaar(met 1 hand te besturen) en licht. We hebben er heel veel plezier van gehad. Ook ideaal voor op het strand, in het bos e.d. Kindje kan alleen niet naar je toe zitten, ik heb er geen last van gehad. Bovenin het zonnescherm zit een raampje, zodat je toch contact hebt met je kindje. Ik zou gewoon gaan proberen in de winkel en een lijstje maken wat je belangrijk vind aan de kinderwagen. Ik vond heel veel kinderwagens
Hoi Wij hebben de maxi cosi mura en vind hem geweldig. De bak is vrij ruim en de wandelwagen is super. Heb hem bij men zoontje 2e hands gekocht en gaan hem nu ook gebruiken. Hiervoor had ik de quinny en die vind ik persoonlijk kwa bak een stuk kleiner vooral smaller. Maar idd testen in de winkel is het beste
Als ik jou was zou ik inderdaad gewoon eens in wat winkels gaan voelen en kijken. Op die manier kwamen wij uit op bugaboo, joolz en nog een merk maar die weet ik niet meer. Uiteindelijk hebben wij voor een bugaboo buffalo gekozen. De wagen is net wat hoger dan de bugaboo cameleon. En de joolz vonden we niet mooi haha, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.