Ik kan me bijna niet voorstellen dat het normaal is, maar vraag het hier toch maar even na. Wij hebben op 19 Oktober een nieuwe PVC visgraatvloer laten leggen door een lokaal bedrijf. En dat was geen goedkope. De vloer ligt er nu 2 maanden in, en gister tijdens het dweilen kreeg ik een plek bij de eettafel niet schoon. Toen ik dichterbij keek zag ik dat het allemaal krassen waren met zwarte puntjes erin (vuil?). Ik heb de vloer verder nagekeken en overal zitten krassen. Ik stofzuig 2 tot soms 4 keer per dag, schoenen worden bijna niet gedragen in huis en onder alle stoelen hebben we nieuwe, dure viltdoppen geplaatst. In ons oude huis hadden we laminaat, daar hebben we in 6 jaar tijd misschien 1 kras gehad. Iemand ervaring met snel krassen op pvc of hebben we pech?
Ik heb 1 kras op mijn pvc vloer, kapot ijzertje op mijn broek en ik schoof over de vloer. Poortvliet kan zo het reepje eruit föhnen en een nieuwe lijmen, alleen te vergeetachtig om te bellen Voor de rest NIETS! En er wordt hier gestunt met 3 kids, een man die denkt dat hij kan klussen en een teckel. Hier mag alles binnen, loopfiets, wheelybug, feestjes met pinhakken, etc. Het is de zwaarste kwaliteit van Therdex als ik het goed zeg.
Ik heb zelf geen pvc vloer, maar ik hoor het wel vaker bij anderen. Dan nog vind ik 2 maanden wel erg snel, zeker gezien hoe jij beschrijft dat je met je vloer omgaat
Mooie vloer! Ik weet verder niet hoe het zit met onze kwaliteit therdex (nooit van gehoord, haha).Ik zal eens kijken of het lukt mijn krassen te uploaden. *edit ja. Dit is dus bij de eettafelpoot
O dat is echt niet goed! Daar zou ik even een mail met foto achteraan sturen. Lijken ook diepe krassen
Ja ik denk dat ik dat mijn man laat doen. Ik weet ook niet zo goed wat ik dan "wil" of waar ik om mag vragen? De vloer is verlijmd, ik las dat ze dan stukken kunnen uitsnijden en dan opnieuw erin kunnen leggen. Maar aangezien het op heel veel plekken zit, zal er een groot deel uit moeten en worden vervangen. Daarbij ben ik bang dat er dan weer net zo snel krassen inkomen. Dat schiet dan natuurlijk niet op. En een hele nieuwe vloer zie ik niet zo zitten, de vorige keer zaten we in een vakantiehuisje omdat we hier niet konden zijn
Wat je dan kan vragen/eisen is een bedrag terug. Wij hadden een nieuwe salon wat beschadigd was we kregen een x bedrag omdat die niet snel leverbaar was.
Hier ook alleen maar pech met de pvc vloer, echt nooit verwacht maar wat een rotvloer zeg hij ligt nu 4,5 jaar en na een hoop geërger gaat ie er ergens komende maanden uit en nemen we weer laminaat.
Oh echt.. Dat is zonde! Winkel kon niks betekenen? Hebben jullie ook vloerverwarming? Dat is nml de reden dat wij voor pvc hebben gekozen.
Hier krast de pvc vloer ook verschrikkelijk, als het licht er op een bepaalde manier op schijnt is het echt niet om aan te zien. Maar meestal zie je de krassen gelukkig niet echt. Mijn ouders hebben ook een pvc vloer maar die krast helemaal niet, het ligt dus echt wel aan het soort "plank". Onze is ook verlijmd, was ook vrij prijzig en ze deden er helemaal niks aan. Volgende keer kijk ik dus echt wel beter uit voor ik een pvc vloer koop. Onze vloer ligt nu 3 jaar, en ziet er overal zo uit. Maar nogmaals, bij gewoon normaal kijken zie je het gelukkig niet, maar bij een bepaalde lichtinval ziet het er niet uit.
Daarom hadden wij idd ook voor pvc gekozen. Toendertijd was het ook iets wat niet 'kon', laminaat op vloerverwarming, nu wel dus we kiezen daar nu toch maar weer voor. Idd hartstikke zonde, maar ik erger me zo erg aan die vloer
Ik moet gewoon bekomen van jullie foto’s zeg, wat vreselijk Ik dacht dat wij bijna 100 euro de m2 kwijt waren, incl 2 lagen egaline. Ik zou volledig gestrekt die winkel bij elkaar krijsen op 19 januari!
Wow dat zijn behoorlijke diepe krassen zeg! Onze pvc vloer ligt er al 8 jaar in. Hier en daar wat krassen door bijv. een steentje onder de stofzuiger. Maar niet zulke diepe.
Hier werd een pvc vloer juist afgeraden omdat er zo snel krassen in kunnen komen. Nu ben ik dus ontzettend blij dat wij daar niet voor gekozen hebben. Mijn hemel, wat ziet dat eruit zeg. Ik zou het hele aankoop bedrag terug vragen. Ik vind het trouwens niet op krassen lijken, meer dat het bol staat. Of zie ik dat verkeerd?