Speelgoedwinkeltje waar te koop

Discussie in 'De lounge' gestart door twinkle star, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Onze dochter heeft voor haar verjaardag een speelgoedwinkeltje gekregen van smoby. Helaas is het bij smoby niet goed gegaan en daardoor is de winkel niet compleet geleverd. Winkel terug en een nieuwe toegezonden.....hetzelfde probleem. Later nog een website gevonden en van te voren gebeld. Hier is eerst gekeken of de kassa en de stickers er wel bij zaten maar helaas..... Dit was niet het geval. Een smoby winkel zal het dus niet meer worden helaas want ik vond hem zelf mooi van formaat en de prijs incl. Assesoires was leuk.

Nu ben ik al heel wat speelgoedwinkels in geweest maar nergens een speelgoedwinkeltje te koop. Op internet kom ik een hoop winkeltjes tegen van hout. Sommige erg mooi, andere stelt niks voor zeker als je de prijs er naast houdt. Dan vind ik iets en denk ik....zal de site wel betrouwbaar zijn. (helaas de afgelopen tijd een aantal keer een probleem met een site gehad). Ondertussen zie ik door de bomen het bos niet meet....

Wie heeft er een leuke speelgoed winkel, van hout of plastic en waar heb je deze gekocht?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

wij hebben er zelf geen een, maar ik weet dat de Hema ze heeft volgens mij van hout en rond de 30 euro meen ik.

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Oh echt? Dan loop ik daar morgen even langs. Op de site kon ik vanmiddag alleen een winkelt tent vinden.

Deel Deze Pagina