Zoals de titel eigenlijk al voor zichzelf spreekt Weet iemand of de action toevallig ook tule verkoopt? Of misschien een andere winkel? (Buiten de markt en stoffenwinkel om, want die mogelijkheid is er niet)
Ik weet niet hoeveel je nodig hebt maar klamboes zijn ook vaak van tule gemaakt. Dit hebben ze regelmatig bij de Xenos en misschien nog wel andere winkels voor een kleine prijs.
Dankjewel voor het meedenken! Het is voor een tule rok te maken voor carnaval, dus denk dat ik wel flink wat meters nodig zal hebben...
bij een online stoffen winkel. Tule kost niet zo heel veel ( 1-2 euro per meter). Ik heb het nog nooit bij de action zien liggen ( en let best op stofjes etc )
Anders een online stoffenwinkel? Action heeft geen meters tule. Klamboe is zacht tule, minder geschikt als rok.
Had online al wat sites gevonden waar ik de tule kon kopen inderdaad, maar die verzending duurt altijd een aantal dagen en als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb ben ik net een klein kind en wil ik het NU! hebben
Ja, action verloopt tule. Wel een vrij klein rolletje en aangezien je nogal wat meters nodig hebt Plus het nadeel, vind ik, bij action is dat ze of een hele berg hebben of bijna niets van hetgeen wat je nodig hebt. Zul je net zien dat ze 4 pakjes tule hebben wanneer jij het NU nodig hebt