Probleempje!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door juudje, 11 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik heb een probleempje. Word een alleenstaande mama en nu was ik van het weekend in Scheveningen, samen met mijn hondje. Zaten daar lekker op het terras, toen mijn hond ineens bij iemand op schoot ging hangen. Dit bleek een hele leuke jongen te zijn en hebben de rest van de dag met zijn drieën doorgebracht. Zijn 's avonds wezen eten bij TOFF, hij wilde perse betalen. Was echt supergezellig. Dit maak je normaal niet mee,haha. Hebben nummers uitgewisseld.

    Nu mijn probleem. Ik kon niet vertellen dat ik zwanger ben. Ik schaam me er absoluut niet voor, maar het voelde gewoon heel goed en gezellig tussen hem en mij en mijn hondje natuurlijk ook.

    Wat nu?

    Knuf Juud
     
  2. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    We doen gezellig smsen en bellen en gaan elkaar van het weekend weer zien.

    Voel me heel dubbel, kan wel janken. Dit doe ik trouwens ook gewoonals ik alleen ben.

    Knuf Juud
     
  3. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Geniet lekker van de aandacht die je krijgt en als het echt goed klikt tussen jullie, dan kun je volgens mij ook wel vrij snel vertellen dat je een kindje verwacht.
    Wie weet is hij wel je droomman, en het zou zonde zijn als je die laat lopen toch?

    Groetjes van Kiki.
     
  4. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Juudje, dat is lastig. Wel leuk dat je iemand ontmoet hebt ;) . Maarre... Komt er nog een vervolg? Want dan zal je het hem toch moeten vertellen, over niet al te lange tijd kun je het zien. Maar ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik hoop dat het allemaal goed komt.

    Angelina
     
  5. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik zou het hem wel vertellen tijdens een volgend afspraakje. Dan weet hij meteen waar hij aan toe is en kan hij een keuze maken. Zo weet jij ook waar je aan toe bent.
    Je zult het hem toch moeten vertellen, want dat buikje groeit straks snel!!!
    Suc6 ermee.
     
  6. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    je zal het toch een keer moeten vertellen, je kan er maar beter open en eerlijk over zijn. in ieder gaval alvast een heel gezellig weekend!
     
  7. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm Ik zou gewoon nog ff lekker door smsen en alles. Je hebt hem tot nu toe nog maar 1 keer gezien en je weet helemaal niet hoe en wat.

    Lijkt mij dat hij ook niet bij het volgend afspraakje meteen zijn hele levensverhaal op tafel legt!

    Tuurlijk moet hij wel weten waar hij aan toe is. Maar aangezien er verder nog niets speelt tussen jullie kun je ook nog ff de tijd nemen om te bedenken hoe je het gaat zeggen.

    Vergeet ons niet op de hoogte te houden! Heel veel succes!
     
  8. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hee Juudje,

    Enerzijds heel fijn en anderzijds kan ik me goed voorstellen dat je de tranen niet kan bedwingen. Maar waarschijnlijk weet je zelf ook wel diep van binnen dat de waarheid verzwijgen absoluut geen zin heeft, dan kan het alleen maar voor je voeten gegooid worden in een later stadium. Geen hem de kans om erop te reageren en als hij echt zo lief en tof is, dan zal hij het na jouw verhaal ook nog zijn!

    Groetjes
    Juut
     
  9. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik had ook echt het gevoel of ik hem al heel lang kende. Kon lekker mezelf zijn. We hebben echt lol gehad. Misschien is het wel mijn droomman.......... Ik krijg smsjes van hem dat zijn gevoel heel goed zit en dat dat hem nog nooit in de steek heeft gelaten. Hij heeft een weekendje New York gekregen van zijn baas en gevraagd of hij iemand mee mocht nemen. Ook gaat hij naar formule 1 in europa, ook gekregen, en ik mag mee. Vind dit zooooooo moeilijk

    Knuf Juud
     
  10. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Er zit nix anders op dan het hem te vertellen lijkt mij!

    Succes ermee. Ik hoop dat het allemaal goed komt meid :)
     
  11. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Meid, als het zo goed klikt en jezelf kan zijn... Wees dan ook gewoon lekker jezelf!! Je kindje hoort bij jou, onlosmakelijk toch? Geniet maar lekker van de aandacht en je kleine in je buik!
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    oef wat zit jij in een moeilijk pakket meis :(

    maar ik zou toch eerlijk zijn tegen hem nu jullie vriendschap nog zo pril is

    strakjes hou je misschien van hem en als je dan met het nieuws komt
    wordt het alleen maar moeilijke als hij negatief reageerd
    ik snap je wilt dit gevoel zo lang mogelijk houden maar ik zou toch niet te lang wachten met openheid

    ik wens je veel sterkte meis en hopelijk pakt het allemaal goed uit voor jullie
     
  13. Niet meer actief

    Wat een moeilijke situatie zeg. Maar ik denk toch dat het het beste is als je hem verteld dat je zwanger bent, wie weet pakt hij het wel heel goed op. Je kindje hoort bij jou en als hij jou il moet ij het kindje er ook bij nemen toch?
    heel veel succes meid
     
  14. Annemarie1984

    Annemarie1984 Bekend lid

    13 feb 2006
    512
    0
    0
    Pfoe moeilijk hoor.

    Aan de ene kant zou ik ook zeggen: gewoon vertellen. Zeker als het goed voelt.

    Maar aan de andere kant kan het hem best afschrikken. Jullie kennen elkaar nog maar zo kort.

    IK denk dat je het beste je gevoel kunt volgen.
     
  15. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Moeilijk hoor, maar ik zou het hem gewoon vertellen.
    Hoe moeilijk het ook is.

    Hoe lullig het ook klinkt .. nu is het nog vers en als hij jullie dan niet "wil" dan is het makkelijker om het te verwerken dan dat je al ff verder bent.
    En op een gegeven moment gaat hij het toch zien!!

    Succes ermee meid
     
  16. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja zo denken wij meis

    maar hij waarschijnlijk niet weet je wel wat het inhoud een kindje maar dan ook nog eens van een ander? :)

    nee ik denk dat het niet zo makkelijke gedachten is en dat hij daar best van gaat schrikken

    maar niet te min hoop ik het beste voor ze
     
  17. Niet meer actief

    hey meis,
    wa een verhaal man lijkt wel een sprookje hhahahha
    maar het beste is toch om gewoon eerlijk tezijn, en misschien bloeid er wel zo iets moois op voor jullie da de kleine straks echt in een heerlijk gezin terecht komt...
    heel veel succes, maar probeer er wel lekker van te genieten, verliefdheid is het beste gevoel in de wereld!!!

    xxx
     
  18. Angelina

    Angelina Niet meer actief

    Inderdaad het is een hele verantwoording erbij, zeker als je het niet verwacht.... Ik vind het niet eerlijk tegenover de jongen om nog lang te wachten met het vertellen, hij heeft ook bepaalde verwachtingen van jullie "relatie" ( zwaar woord misschien ). Maar het blijft moeilijk.Als hij echt wat voor je voelt en verder met je wilt, dan accepteert hij het, en anders weet je meteen waar je aan toe bent. Je beeb is toch het belangrijkst uiteindelijk

    Angelina
     
  19. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    kort maar krachtig:

    ook ik zou het gewoon vertellen....
     
  20. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    We hebben het zo gezellig. Of we elkaar echt al heel lang kennen. Ga morgen avond naar hem toe. Zal kijken of ik het over mijn hart kan krijgen. Anders moet ik het zaterdag doen. Het moet, het moet, het moet, maar het is zo moeilijk, boehoe :cry: :cry: :cry:

    knuf juud
     

Deel Deze Pagina