Tummy sleep beer (maakt baarmoedergeluiden) als nieuw!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door MamaKitty, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ALS NIEUW!!

Ik heb de licht beige kleur beer.
    We hebben hem gekocht toen onze zoon net een paar dagen was (via internet NIEUW), maar een paar dagen daarna ging hij het ziekenhuis in voor een paar weken en hebben we hem niet meer aangehad. Hij is dus maar een paar dagen gebruikt!!!!!
    Af te halen dichtbij Gorinchem in Brabant (je kunt hem meteen werkend zien!) of verzenden (verzendkosten 6,75 voor koper)
    Biedingen onder 20 euro worden niet serieus genomen!!!! Hij kost in de winkel/internet nieuw rond de 40 euro!
    PB me voor meer info of een bod.

*De echte geluiden opgenomen in mama's baarmoeder wiegen de baby binnen enkele minuten in slaap!
    Sinds 1978 hebben de baarmoedergeluiden van de Tummy Sleep® al miljoenen pasgeboren baby’s geholpen om vlot in te slapen in kraamklinieken en bij gezinnen overal ter wereld! En nu is er een betere versie uit! Want naast de baarmoedergeluiden die de baby nog steeds in slaap wiegen, zullen de extra geluidstroeven van Tummy Sleep Plus voortaan kinderen van 0 tot 5 jaar kunnen bekoren! De geluidsbox is uitgerust met een timer die het geluid na 5 minuten uitschakelt om de batterijen te sparen. De geluids- en bewegingsdetectoren zetten de opname opnieuw in gang wanneer de baby huilt of met de geluidsbox beweegt. Elke beer heeft ook zijn Silkie™, het minidekentje met de vertrouwde geur van mama/papa die de baby geruststelt. Wereldwijd een verkoopstopper! Vereist 4 AAA-batterijen.

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

heb je foto van je eigen exemplaar?

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    #3 MamaKitty, 18 jun 2009
    Laatst bewerkt: 18 jun 2009
    Ja, deze is het:
    (dat "dekentje" wat het beertje vast heeft op de 1e foto in mijn 1e bericht, die heb ik ook en die is ook in het beige, maar die lag vanaf dag 1 in de kast omdat ik die niet gebruikte)
    Tevens reageert hij op geluid, dus als je baby huilt, maakt hij het geluid waar je voor gekozen hebt.

4. mamastarlight

ik ga heel even denken, vind hem wel erg leuk namelijk en hij staat al op mijn lijstje

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Is goed ik hoor het wel!
    Nogmaals: hij is echt maar een paar dagen gebruikt, dus echt NIEUW want hij ligt maar bovenin het ledikantje en ze zitten er niet aan ofzo... Dus nieuw voor 20 euro (excl verzenden)...in de winkel of internet rond de 40 euro en dan vaak nog verzendkosten erbij...

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Niemand interesse?

7. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Hier misschien, morgen ga ik even internet afspeuren of dit ook zin kan hebben bij hele jonge Pleegkinderen. Is immers toch weer een andere situatie.

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Sorry, maar na wat speurwerk heb ik gelezen dat je het zsm moet gebruiken om er profijt van te hebben. Het liefst al tijdens de zwangerschap het liedje. Dat gaat in ons geval niet op en denk ik niet dat we er wat aan hebben.

Succes met de verkoop!

9. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

ik het er interesse voor de tummy sleep bear is het al verkocht?

groetjes,

ANGEL24

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Hij is er nog, pb me maar even!

11. mamastarlight

ik krijg pben niet voor elkaar maar ik heb besloten dat ik hem graag wil overnemen. kan jij je gegevens pben naar mij?

Deel Deze Pagina