hoi hoi, ik heb ff een vraagje, ik heb een box, zo'n grenen kleur zeg maar, maar nu mijn interieur is veranderd wil ik de box wit hebben! Heeft iemand hier ervaring mee gehad,of dit wel te doen is ja of nee. Het zal een heel karwei worden, maarja we hebben nog de tijd hihi. Ik ben alleen bang dat die kleine er zijn tandjes op een gegeven moment inzet, onze zoon heeft dat nooit gedaan, maarja dat wil niks zeggen natuurlijk. Bedankt alvast. groetjes Noukie
De boxen die je in de winkel koopt zijn ook geverfd/gelakt. Dus als ze daarmee hetzelfde doen heeft het hetzelfde effect. Ik zou zeggen, gewoon verven. Maar kies dan wel voor verf op waterbasis.
Ga naar een goede verfwinkel waar ze echt verstand hebben van verf, want niet elke verf is geschikt voor babyartikelen. In heel veel verfsoorten zitten schadelijke stoffen.
Bedankt, voor jullie tips, en idd die boxen in de winkel zijn natuurlijk ook geschilderd We zullen eens kijken wat we er mee gaan doen. Bedankt.
eerst even schuren (dan hecht de verf zich beter en dan lekker verven. Oja op waterbasis. maar dat zegt de rest ook al.
Met 38 weken zwangerschap nog ff de box (room)wit geverfd, het was echt een megaklus, 5 dunne laagjes, 42 spijltjes, maar het resultaat is supermooi! Ben er best wel een beetje trots op Succes!
je hebt speciale kinderverf die is niet schadelijk voor je kindje dus ik zou die nemen als ik jou was weet alleen niet meer waar ik die 3,5 jaar geleden heb gekocht
er is idd special verf voor maar kan ook wel met gewone op waterbasis heb ik toen ook gedaan heb hem gelakt en is toen echt heel mooi geworden en nooit tandjes erin gezet hoor dat verschilt ook per kind hihi.
Schijnbaar bestaat er als verf opdroogt geen verschil meer tussen verf op terpentinebasis en alcydverf. Beide hebben evenveel schadelijke stoffen als ze opgegeten worden. Er bestaat dus eigenlijk geen gifvrije of kindvriendelijke verf. Alle verf is schadelijk, maar bij geringe inname kan het geen kwaad. Er bestaan wel hele giftige speciale verven zoals voor de scheepsbouw enzo, maar die hebben ze bij ge Gamma vast niet...