Traktatieideeën?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamakarlien, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Ik realiseerde me dat ik straks op drie plekken in grote hoeveelheden moet (wil) trakteren als de kleine er is! Namelijk op de creche van mijn dochtertje (kinderen van 0 tot 4 jaar), op mijn werk namelijk een basisschool (kinderen van 4 tot 12 jaar) en natuurlijk voor de kraamvisite :). Ik vind het leuk om iets anders te doen als beschuit met muisjes, bij mijn dochtertje hadden we bijvoorbeeld minitompoesjes met haar naam erop (met glazuurstift). Nu krijgen we een jongen!

Wie heeft er leuke ideeën??

Liefs van mama Karlien

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    cake pops misschien een leuk idee

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Cupcakes of gedecoreerde koekjes?

4. juf85

juf85 Niet meer actief

cupcakes (bakken of van de AH), toef slagroom en wat blauwe muisjes erop. of van die blauwe en witte hartjes van de jamin oid

5. MMindy

MMindy Niet meer actief

Op het kdv van onze dochter (0-4jr) trakteren we op cakejes, glazuur erop smeren(van die kant en klare uit een zakje, hoef je alleen warm te maken) en dan roze muisjes er op (blauwe dus in jouw geval). Is weinig werk en toch weer wat anders.

6. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Die zien er leuk uit, net even gegoogled en ook vrij makkelijk te maken. Die hou ik voor ons in gedachten..

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik vind die bovenste cupcakejes erg leuk moet ik zeggen..!!:
    Geboortetaarten en cupcakes | van Aken Taarten

Maar denk ik dat ik persoonlijk wel ga voor de traditionele beschuit met muisjes:p Ben ik gek op hihihi (en goed voor de borstvoeding)

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cupcakes en daarop eetbaar glazuur ? Normaal heb je bv zo'n grote fotoplaat op een taart. Die kan je ook in ronde cupcakes formaat bestellen

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ik heb voorheen op 't KDV gewerkt en daar hadden ze ook eens een hele leuke traktatie.

Namelijk soep stengels in een beetje boter of chocolade laten smelten en dan dippen in muisjes.

Misschien vind je hier nog wat:

Geboortetaart en traktaties | Jarigejob.nl

10. MMindy

MMindy Niet meer actief

Dat is ook wel een erg leuk idee!

11. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat een leuke dingen al! En ik krijg ook spontaan snoepzin haha!

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
  13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Ja toch? Alle kinderen lusten het wel, zelfs de wat kleinere kinden mogen het hebben, dan kan de leidster altijd 't gedeelte met de muisjes er afbreken. En het kost niet al te veel tijd om het te maken + de prijs van het maken hier van zal ook mee vallen.

14. MMindy

MMindy Niet meer actief

Ja, ik ga morgen gelijk soepstengels halen, maar ik denk dat ik ze met glazer brender ipv boter. Zou dat ook kunnen? (ik ben 39wk vandaag, de cakejes had ik ook al in huis,maar die vind ik voor onszelf ook erg lekker) soepstengels vind ik inderdaad meer geschikt voor de 0-4jr groep.

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Je zou het evt ook met een beetje chocopasta kunnen doen, bruin of wit... of een beetje glazuur.

Deel Deze Pagina