difrax flessen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door loncocacola, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    wie heeft er ervaring met de difrax s flessen? En kan je die spenen overal kopen?

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb die flessen, ben er erg tevreden over.
    De spenen zijn verkrijgbaar bij kruidvat/etos, dekamarkt en bij babyzaken.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben de flessen ook, ben er super tevreden mee. Kindjes drinken er goed uit. Spenen zijn hier bij etos en kruidvat te koop! (bij ah altijd uitverkocht op een of andere manier, andere maten hebben ze wel).

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik ben er ook superblij mee, gebruik hem nu alleen nog snachts als Dano wat wilt drinken.

Voordeel van de dirfrax fles is dat deze zelf ontlucht, krom is en wat fijnere spenen heeft. tevens ook heel gemakkelijk schoon te maken want hij kan helemaal uit elkaar.

Ik zou alleen niet teveel kopen van te voren, want elk kindje heeft zo de fles die bij hem of haar past. Ik had namelijk eerst avent, dat was dus echt geen succes! dus steeds andere gekocht en uiteindelijk bij difrax geeindigd want die zijn prima

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    flessen en spenen zijn best op veel plaatsen te krijgen, de meeste drogisten verkopen wel difrax.
    Hier zijn wij ook erg tevreden over deze flessen.

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik gebruik de flessen ook en ben zeer tevreden

naar mij weten kan je de spenen gewoon overal wel kopen

ik heb ze tot nu toe nog overal gezien bij de drogisterijen enzo

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Koop gewoon 1 flesje en kijk eerst of je kindje er goed uit drinkt. Flesjes zijn zo bij gekocht.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Demi vind de flesjes niet fijn om uit te drinken. Ze vind de spenen te smal.

9. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    hier ook een difrax fan! superflessen!

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    neem je toch bredere, heb ik ook, gekocht bij babydump.

Hier ook de difrax, gaat prima!

11. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zijn eerst gestart met de Tommie Tippee fles, toen Fae nog borstvoeding kreeg. Met flesvoeding zijn we overgestapt op de Difrax S Flessen, omdat de comfort voeding, niet door de speen van de Tommie Tippee ging.
    Nu met een 3-standen speen bij de difrax flessen gaat het prima! Fijne flessen.

Trouwens ook goede service bij difrax. Bij 1 van de flessen ging heel snel de bedrukking eraf, wat natuurlijk niet hoort. Difrax gemailt en binnen een dag een mail terug dat ik met de betreffende mail naar de dichtstbijzijnde drogist kon die difrax verkocht, en hem (zonder bonnetje) mocht omruilen.

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

difrax s flessen, ging bij mij met het uitkoken tot 2x toe de maatstreepjes er volledig af. Ben toen overgestapt op de difrax optifles en die is fijn.

Het nadeel van de kromme flessen vind ik wel dat de dopjes wat lastiger afsluiten ,dus daar moet je wel even goed op letten.

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier nog een fan van de flessen! Had eerst de avent maar merkte al snel dat ze daar snel de hik van kreeg. Toen overgestapt en bijna geen hik meer!

14. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook iemand die erg tevreden is over de difrax flessen :D

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat hoort dus niet zo te zijn, waarschijnlijk is er 1 slechte zending ofzo geweest. Hopelijk ben je er wel mee terug gegaan? Ik kreeg dus onmiddellijk excuses en mocht 'm gelijk om gaan ruilen. Flesjes zijn toch wel behoorlijk prijzig.

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Hier ook alleen difraxflessen en spenen!
    ben er super tevreden over....een echte aanrader!

17. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja heb er idd melding van gemaakt en mocht toen een nieuwe halen. Is vermoedelijk idd een verkeerde zendig geweest ,omdat ik het 2x had. De difrax optiflessen heb ik tig keer uitgekookt en is gelukkig wel helemaal goed gegaan :)

Deel Deze Pagina