Ik heb die flessen, ben er erg tevreden over. De spenen zijn verkrijgbaar bij kruidvat/etos, dekamarkt en bij babyzaken.
Wij hebben de flessen ook, ben er super tevreden mee. Kindjes drinken er goed uit. Spenen zijn hier bij etos en kruidvat te koop! (bij ah altijd uitverkocht op een of andere manier, andere maten hebben ze wel).
Ik ben er ook superblij mee, gebruik hem nu alleen nog snachts als Dano wat wilt drinken. Voordeel van de dirfrax fles is dat deze zelf ontlucht, krom is en wat fijnere spenen heeft. tevens ook heel gemakkelijk schoon te maken want hij kan helemaal uit elkaar. Ik zou alleen niet teveel kopen van te voren, want elk kindje heeft zo de fles die bij hem of haar past. Ik had namelijk eerst avent, dat was dus echt geen succes! dus steeds andere gekocht en uiteindelijk bij difrax geeindigd want die zijn prima
flessen en spenen zijn best op veel plaatsen te krijgen, de meeste drogisten verkopen wel difrax. Hier zijn wij ook erg tevreden over deze flessen.
ik gebruik de flessen ook en ben zeer tevreden naar mij weten kan je de spenen gewoon overal wel kopen ik heb ze tot nu toe nog overal gezien bij de drogisterijen enzo
Wij zijn eerst gestart met de Tommie Tippee fles, toen Fae nog borstvoeding kreeg. Met flesvoeding zijn we overgestapt op de Difrax S Flessen, omdat de comfort voeding, niet door de speen van de Tommie Tippee ging. Nu met een 3-standen speen bij de difrax flessen gaat het prima! Fijne flessen. Trouwens ook goede service bij difrax. Bij 1 van de flessen ging heel snel de bedrukking eraf, wat natuurlijk niet hoort. Difrax gemailt en binnen een dag een mail terug dat ik met de betreffende mail naar de dichtstbijzijnde drogist kon die difrax verkocht, en hem (zonder bonnetje) mocht omruilen.
difrax s flessen, ging bij mij met het uitkoken tot 2x toe de maatstreepjes er volledig af. Ben toen overgestapt op de difrax optifles en die is fijn. Het nadeel van de kromme flessen vind ik wel dat de dopjes wat lastiger afsluiten ,dus daar moet je wel even goed op letten.
hier nog een fan van de flessen! Had eerst de avent maar merkte al snel dat ze daar snel de hik van kreeg. Toen overgestapt en bijna geen hik meer!
Dat hoort dus niet zo te zijn, waarschijnlijk is er 1 slechte zending ofzo geweest. Hopelijk ben je er wel mee terug gegaan? Ik kreeg dus onmiddellijk excuses en mocht 'm gelijk om gaan ruilen. Flesjes zijn toch wel behoorlijk prijzig.
Ja heb er idd melding van gemaakt en mocht toen een nieuwe halen. Is vermoedelijk idd een verkeerde zendig geweest ,omdat ik het 2x had. De difrax optiflessen heb ik tig keer uitgekookt en is gelukkig wel helemaal goed gegaan