Hier ook beiden! ook beiden van baby-jou dus passen beiden op de standaard! Ideaal.. Geen minuut spijt van gehad! En dochterlief vind beiden leuk en prima. Badje eerst met zo'n ligzitje (omdat ik anders last van mn rug kreeg) en nu met matje erin. Gaat super! Tub gaat ze ook nog steeds in! Vind ze ook helemaal leuk! Lekker op der billetjes zitten of knietjes en lekker helemaal onder water met der lichaam, heerlijk warm! En is nu toch echt al een jaar geweest... En ze past nog steeds goed! Dus kweet niet wat jullie 'kort gebruiken' noemen?!!? Maar vind ruim een jaar toch best lang... Succes!
Wij hebben een Shantala tub, mijn dochter zit er nog steeds heerlijk in (inmiddels gewoon los) en vind het lekkerder dan een gewoon bad , dan weet ze niet wat ze met die ruimte aan moet
Ruim 9 maanden een tummytub gebruikt.. Nu is Gijs er echt te klein voor en zit ie in een gewoon badje... Daar gaat echt 2 keer zoveel water in dan in de tt.. Ik vind de tt handiger en gemakkelijker in gebruik dan t bad..
Hier geen tummy tub. Ten eerste omdat je al snel beide koopt; neemt meer ruimte in beslag. Ten tweede omdat je het badje veel langer kunt gebruiken. Zoonlief van bijna 17 maanden zit er nog steeds in.
In het begin was het badje een ramp alleen maar schreeuwen en ging ze heerlijk rustig in de tummy, maar nu is ze 5 maanden en wil ze alleen maar staan of met gestrekte benen in de tummy dus zit ze er dubbelgevouwen in haha. nu dus niet zon succes meer nu vind ze het heerlijk om in het badje in zon stoeltje te liggen. Dus zoals voorganger al zegt ik zou voor beide gaan, al is het maar een 2e hands.
Hier een badje. Ik heb wel een tummy tub van mijn vriendin te leen gekregen, maar ik kon er niet mee overweg. In het badje heb ik haar in het begin in de breedte gelegd, vond ze heerlijk.
hoi hoi, Hier ook beidde maar gebruik alleen het badje (tummy staat te verstoffen in de schuur hahah) maar het is heel persoonlijk zowel voor jou als je kindje. Ik vind het in de tummy zo eng. kan haar zo niet goed vasthouden en ben er dus zeker geen fan van, dus gebruik ik het badje. Hoewel ze eigenlijk meestal mee gaat ondr de douche. Maar je hoort hier ook mensen die dol zijn op de tummy, dus je kan het beste misschien beidde aanschaffen en zelf je oordeel ontdekken. En je ziet je kan ze ook nog als wasmand enz gebruiken
Wij hebben ook beide genomen.In eerste instantie ook omdat ik nieuwsgierig ben,maar lees toch heel veel positieve verhalen over de Tummy.
Ik vond die van bebejou minder omdat hij dus groot is en mijn meisje heel smalletjes; dus zij kon zich er niet in klemmen en los zitten zeg maar. Maar je wil nr. 2 erin doen schrijf je, dan kan het wellicht weer handiger zijn.
Dat is inderdaad lang zeg. Zal Lotte er nog eens in doen binnenkort, had het idee dat ze niet meer zou passen maar nu ben ik wel nieuwsgierig. Denk dat ze het niks meer vind want ze houd nu nogal van wild doen in het grote bad, haha
Hier heb ik tummy-tub en een badje. De tummy-tub heb ik voor het badderen nooit gebruikt, dit ging niet vanwege mijn gezondheid (kon onze meid niet goed en lang vasthouden). Dus hier wordt nog steeds het badje gebruikt. In de warme zomerdagen wordt de tummy-tub gebruikt voor buiten om lekker even af te koelen (als ik geen zin heb om het babybadje op te blazen ), ideaal. Onze meid past nog steeds met gemak in de tummy omdat ze zo klein is.
nou ik denk toch dat ik maar voor beide zal gaan , aangezien iedereen er andere ervaringen mee heeft en het natuurlijk ook aan de baby zelf ligt in ieder geval bedankt voor jullie meningen ,top !
Tummy Tub vinden ik en Jason beide heel fijn, heb geen normaal badje. Als hij niet meer in de tummy wilt dan gaan we lekker in het grote bad
Heb beide...en ben er zeer content mee. ene keer in het gewone badje en de andere keer in de bébé bubble van bébé-jou, soort tummy tub... (beide badjes passen op dezelfde standaard; alle van bébé-jou) De "tummy tub" vind ik wel het makkelijkste omdat ik dan mijn handen vrij heb... nu dan, nu ze zelf zit. Het badje doen we alleen als ik wat meer tijd heb en niet zo gehaast ben.... (deze loopt ook makkelijker leeg met de uitloopslang) De "tummy tub" moet je leeg gooien)
*Komt even tussendoor vervelen* Fijn dat deze topic er is, want wij zijn ook nog sterk aan het twijfelen wat we gaan doen of dat we een tummy tub of een badje kiezen.. Plus wij hebben in ons 'bijna' huis een groot hoekbad.. Maar zoals het er nu uitziet gaan we waarschijnlijk voor een badje!
Ik wil ze allebei. Badje lijkt me heel handig, ook als ze wat groter worden. Tummy tub lijkt me heel makkelijk en fijn voor het kleintje! (waarschijnlijk tweedehands)