een badje een enkele keer in een emmer gedaan, maar ik hou er neit van, en kids wilden dan hele tijd gaan staan
Beide, voor een snel badje wanneer je niet zoveel tijd hebt vind ik de Tummytub geweldig want er hoeft niet veel water in. Hij past trouwens gewoon op standaard waar ook het badje op rust dus niet 2 apparaten staan. En als ik het badje vul dan gebruik ik daar ook de Tummytub voor. Zoontje vindt het trouwens heerlijk in de Tummytub. Voor die paar euro zou ik 'm zeker aanschaffen of anders 2e hands op MP. Is het niks dan kan je hem weer doorverkopen.
Ik heb een set van bebe you met een badje, een aquasit en een tub. Met een standaard en zowel het badje als de tub kun je daar op vastklikken. Ik weet nog niet wat onze kleine prettig gaat vinden, maar ik voel meer voor het badje. Ik kan me er niet zo goed een voorstelling maken van hoe ik het lijfje en de haartjes van de kleine lekker kan soppen als ze in de tub zit... heb ik dan geen 2 handen nodig om haar daar goed in te ondersteunen? In een badje kan ze op 1 arm rusten en kun je met je andere hand in ieder geval het lijfje wassen. Zeker met een aquasit lijkt me dat erg handig. Maar nog niet mogen ervaren, dus misschien valt het wel tegen!