Zoals de titel al zegt: wie heeft er ervaring met de stoel van BLOOM? Wij vinden 'm allebei helemaal super en geloof dat dit dan ook wel onze eerste aanschaf zal worden. Maar graag zou ik nog jullie ervaringen lezen!
wij hebben de fresco loft van bloom en vinden deze geweldig. onze dochter lag er al vanaf de geboorte in als wij aan het eten waren. ook aan onze eetbar past deze geweldig.... er is maar een nadeel en dat is de prijs! wij hebben voor op het terras en voor mee te nemen als we ergens op bezoek gaan . de kinderstoel van de ikea .
Hij is mooi he! zwijmel...zwijmel Hij is inderdaad wel prijzig, maar aan de andere kant...ze kunnen er in zitten tot 36 kilo! Ach, het oog wil ook wat
Wij hebben hem ook besteld.. vriendje vond hem eigenlijk ook te duur maar zag al gauw in dat je er ook een tijd mee kan doen. Wij hebben hem met een rode zitting besteld.
Wij hebben hem ook aangeschaft! Zwarte buitenkant en grijze binnenkant. Manlief heeft hem gister in elkaar gezet! Gek idee dat daar over een aantal maanden een klein ventje in ligt...
Ik vind hem ook heel erg mooi, maar mijn man vindt hem ook lelijk. Daarbij is Jesper nu al zo groot aan het worden. Hopelijk kan ik mijn man overhalen als er ooit een 2e komt. Die stoel is echt super.
Ik vind het echt een schandalige prijs voor een stoel. Heb er ook al negatieve reacties over gelezen: dat bijv kinderen hem niet makkelijk zelf aan de kant geschoven krijgen
Het is toch ook niet de bedoeling dat een kind die stoel zelf aan de kant gaat schuiven : Ach en mocht dat wel de bedoeling zijn dan help ik hem/haar wel even
De stoel is bedoeld voor kinderen van 0-6 jaar ,lijkt me toch wel fijn als een kind in de leeftijd van 3-6 jaar wel zelf die stoel aan de kant kan schuiven en je dat als ouders zijnde niet steeds hoeft te doen ,maar dat is mijn mening.