Naar een middagje op de zolder kom ik vanalles tegen wat ik nooit heb gebruikt, en nu ga verkopen. Misschien kan ik iemand van jullie er blij meemaken? Marktplaats.nl > Lief! Mutsje, sjaal en slofjes NIEUW! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Mutsen, Sjaals en Handschoenen Kijk ook even bij mn andere advertenties voor 5dec
Ik weet niet hoe oud je kindje is.. Het mutsje past mn dochter wel goed.. de sjaal ook, maar de handschoentje niet vandaar dat ik t weg doe als een heel setje. ze heeft nog een muts en sjaal. Je zou ook evt. als je intresse hebt alleen de muts en sjaal kunnen nemen? Ik hoor t wel..Grs
mijn dochter is al 1 jaar maar super klein ze heeft nog erg klein hoofdje en ook nog kleine handjes was is de maat als ik vragen mag??
vele vragen mij wat kost de set.. ik zou zeggen.. bieden maar Sjaal nieuwprijs 9,95 Mutsje 9,95 Handschoentjes 7,95 Slofjes 12,95 totaal 40,80
o dan ben ik goedkoper uit zag ik o o pollewop ze moet het dan wel passen maar jij vraagt 20 euro dus ehm koop ik liever daar daar is de sjaal 2,50 wanten 2,50 mutsje 2,50 ben ik daar 7,50 kwijt...
ik zag dat ze ook nog andere leuke hadden dus sorry pollewop vind beetje veel wat je vraagt ander over genomen.. succes met het verdere verkoop