doe r in het badje en ze gaat dagelijks met papa onder de douche.. de tummytub lijkt mij heel onhandig..zo klein zo'n gepriegel...
ik ben fan van de tummytub. Heb er een van bebejou en die zijn idd een slag groter. Ik vind het vooral fijn, dat je een hand vrij hebt, later zelfs 2 en het kindje zo goed kunt wassen. Ze passen er ook echt lang in.... ook al lijkt het van niet. Toen ik voor de 3e alles weer klaar ging zitten, wilde Thom perse in de tub en het past echt nog goed (hij bijna of net 2 toen).
Wij hadden een tummy tub gekregen van iemand. Gelukkig, anders had ik m niet gekocht! Onze zoon heeft er geloof ik 2 keer ingezeten en beide keren was het huilen geblazen! Ik vond het onhandig vasthouden ook. Het ligbadje vond hij veel fijner en kon dan lekekr met zn beentjes spartelen! Ik heb de tummy tub veelvuldig gebruikt hoor: voor het vullen en legen van het badje en later ook voor de inweekwasjes met poeprompertjes en fruithapjes op shirtjes en slabbetjes Tis toch uitproberen wat goed bevalt. Maar daar zou ik dan een gewone goedkope emmer voor gebruiken ipv een "echte tummy tub"!
ja en dat idd ook...onze miep houdt ook zo van spartelen met r beentjes en ze deed al heel snel zichzelf afzetten met r voetjes..en in zo'n tummytub kan dat niet..
Precies waar wij de tummytub voor gebruiken . Alleen in de eerste twee weken paar keer ingeweest, maar ze vindt het badje fijner, kan ze lekker languit een beetje dobberen!