wat verveleend al die verschillende verhalen. Ga voor duidelijkheid, want genietn van je zwnagerschap is ook heel belangrijk. Neem anders een secondupion in een ander ziekenhuis. Hefet iedereen recht op. Je hbet recht op natwoorden. Sterkte!!!!!!
Nou breekt m'n klomp echt........... Ben vandaag naar de verloskundige gegaan. Moet eind deze maand pas weer naar de gynaecoloog, op aandringen van c'est moi. Voel me er totaal niet op mijn gemak en mocht dus weer terug naar mijn verloskundige, ze wilden me alleen met 36 weken nog in het ziekenhuis zien. Fine by me... Vorige keer in het ziekenhuis zulke ophef gemaakt over m'n gewicht. (Ik wilde om persoonlijke redenen niet meer op de weegschaal staan), en die verpleegkundige zei dat ze die discussie niet met me aan wilde gaan omdat ik 'm toch zou verliezen. Ben echt als een potje pindakaas behandeld en ben ook zowat huilend weggegaan... Vandaag bij de verloskundige vroeg ik of het echt noodzakelijk was om op de weegschaal te staan en van haar hoefde het niet. Het is alleen dat ze een indicatie hebben (begin van de zw.schap) hoeveel je woog en hoeveel je bijkomt. Maar ze begreep mijn standpunt volledig.... Kan wel janken bij het idee dat ik in het z.huis moet gaan bevallen... Heb er zó geen zin in!
Zitten er geen andere ziekenhuizen bij jou in de buurt? Want hoe ze je daar behandelen is echt abnormaal! (tenminste .. ik heb ook 0,0 positieve ervaringen hoor en herken helaas veel te veel) Mag je vk bij de bevalling zijn? Misschien dat dat al iets van je stress wegneemt? Sterkte iig met dit alles. Kan me voorstellen dat het een deel van je zwangerschapsplezier weghaalt.
Ja zoals het er nu uitziet moet ik in het ziekenhuis bevallen; maar is mijn VK wel aanwezig. Mijn VK zei alleen zojuist dat als er iemand anders moet bevallen ophetzelfde moment; ze daar naartoe gaan. Dit omdat ik in het ziekenhuis dan word geholpen door een verpleegkundige aldaar.
Wat een verhaal zeg! Je word echt niet normaal behandeld! Ik heb diverse cystes gehad op mn linker eierstok en een twee maal een onstoken eilijder. In het eerste ziekenhuis waar ik kwam hebben ze het volledig verprutst voor me en was het 6jr volledig onmogelijk om zwanger te worden, terwijl ze me weggestuurd hadden met dat ik gezond was Ik begrijp je gevoel wel heel goed. Zoasl vele voor mij al gezegd hebben een cyste hoeft helemaal niet schadelijk voor je te zijn. En als hij leeg loopt is dit nog steeds geen ramp, je kan er alleen heel broerd van worden. Waarom je niet bij je VK mocht blijven vind ik ook heel raar. Ik moet door mijn achtergrond ook in het ziekenhuis bevallen en ik moet extra in de gaten gehouden worden omdat ik na de IVF een overgestimuleerde eierstok had. Maar toch mocht ik naar een VK en dan zouden ze me voor echo's toch ook in het ziekenhuis laten komen. Ik loop in het VU en ik ben heel erg tevreden en ik word echt heel vriendelijk behandeld! Ik wil je wel heel veel sterkte wensen en ik hoop dat het straks allemaal goed verloopt!
Jeetje wat naar allemaal zeg pfffffffffff. Ik heb zelf flink wat overgewicht en ook onder behandeling bij de gyn. geweest. Ik heb echt niet 1 keer op de weegschaal hoeven staan! Het schijnt ook totaal niet belangrijk te zijn. Wel heb ik een glucosetest etc. moeten doen om te kijken of ik wat mankeerde. Ben ook niet altijd even prettig behandeld in het ziekenhuis overigens. Veel gestuntel door artsen in opleiding en een gyn. die ook niet echt interesse toonde. Ik vind het trouwens wel typerend voor een gyn. Ze kijken echt naar het medische, maar zullen nooit echt vragen hoe JIJ je nu ECHT voelt. Ik stond altijd heel snel weer buiten. Had ook liever een verloskundige gehad die de controles deed... Sterkte.
Als ik jou was zou ik direct naar een ander ziekenhuis of kliniek gaan en vragen voor een second-opinion. In dit ziekenhuis zou ik nooit of te nimmer meer terug gaan want deze behandeling is onmenselijk. Ik zou ook een flinke klachtbrief opstellen als ik jou was, en die sturen naar de klachencommissie van het ziekenhuis. Veel strekte ! xxx Nikki F
Ik mag aanstaande donderdag (joepie de poepie) weer naar de gynaecoloog en wilde eigenlijk aan hem/haar gaan vragen of het mogelijk is om eerder te bevallen. Krijg de laatste weken steeds meer pijn aan die cyste en ben bang dat ik dit niet ga trekken tot 40 weken. Vorige keren zeiden ze dat het kindje een week voorloopt qua groei, dus wie weet... Wat denken jullie? Is dat mogelijk?
Ik zou het wel degelijk vragen. Als je er zoveel last van hebt is het voor hem ook belangrijk dit te weten lijkt mij. Of ze je ook eerder zullen inleiden durf ik niet te zeggen, maar nooit geschoten is altijd mis.
Heb het inderdaad nagevraagd en ze gaan me inleiden. Maar hoe en wanneer, geen idee. 40 weken ga ik niet halen in ieder geval.