Hoi Ik kon niet zo gauw een topic vinden wat evt t zelfde was. Ik wil zsm stoppen met werken waar ik nu werk (kdv) want ik word er knettergek!!! Heb 2 mnd opzegtermijn.. Maar nog wel een aantal vakantie dagen.. Ben dus op zoek naar thuiswerk wat makkelijk te combineren is met m`n zoontje en ook nog enigzins betaald.Als ik financieel thuis blijf is het net niet te doen.. Ben wel alle inkomsten en uitgaven aant op gaan schrijven en bijhouden.. Ik heb me al bij 2 gastouderbureau`s ingeschreven en een is haastig op zoek. Wie heeft er een adres of tel nr oid of doet zelf thuiswerk.. stuur me pb of reageer aub! Thanx! Groetjes, Dani
als jij het vinden kan, denk ik dat de halve zwpagina wel met je mee wil doen. Er zijn hier al zoveel topics over geweest en de eindconclusie is altijd dat er geen legaal thuiswerk is te vinden dat echt voldoende oplevert.
Idd...zoek al bijna anderhalf jaar met spoed (thuis) werk überhaupt! dus mocht je iets vinden wat voldoet, laat het fftjes weten
ik ben gastouder en sta ook ingeschreven bij gastouderbureau's maar mijn ervaring daar mee is dat ze bijna nooit iets voor je vinden, dus wat ik je aanraad, is om zelf briefjes te maken en op te hangen bij supermarkten bijv. en een advertentie op marktplaats te zetten en ook bij zoekoppas en mr.noisy
Er zijn idd al veel topics gestart over het zoeken van thuiswerk. Conclusie is dat het bijna allemaal nep is. Wel deed iemand hier van zw.pag aan parfum verkopen waar en wanneer ze maar wilt dus miss is dat wat voor je
Ik verkoop idd DE parfum Het is super leuk om te doen, betrouwbaar, geen addertjes onder het gras. Ik zal je een PB sturen met wat meer info, goed? Liefs Female
@ TS het thuiswerk wat ik doe is trouwens heel goed te combineren met je zoontje, je kunt het helemaal zelf indelen en ik doe er veel aan als de kindjes op bed liggen 's avonds. Als iemand anders ook de info wil mag je altijd een PB'tje sturen
Ik ben sinds kort begonnen op Leerwiki met het schrijven van artikelen. Je moet er even je weg in vinden en ook het promoten van je artikelen is belangrijk, maar het is wel erg leuk om te doen! En als je even goed je best doet kun je er ook leuk aan verdienen. Het kost wel even wat tijd voordat je echt gaat verdienen, maar het is de moeite waard om het te proberen! Hier kun je je aanmelden: Aanmelden / registreren - LeerWiki.nl - Uitgelegd
Over van alles! Dingen die je interesseren of waar je zelf meer over zou willen weten. Dit zijn een aantal van mijn artikelen: Wat vertelt je handschrift over jou? - LeerWiki.nl - Uitgelegd Wat vertelt je oog over jou? - LeerWiki.nl - Uitgelegd Afvallen na bevallen - LeerWiki.nl - Uitgelegd Scholen in de psychologie - LeerWiki.nl - Uitgelegd Consuminderen - LeerWiki.nl - Uitgelegd Het is echt erg leuk om te doen! Aanmelden / registreren - LeerWiki.nl - Uitgelegd
LeerWiki.nl - Uitgelegd en dit is de normale link van leerwiki, zodat lvdm niet iedere keer punten (?) krijgt als je er op klikt.
Ik ben nog maar net begonnen dus het is nu nog niet zoveel (lees: ongeveer 20 à 30 euro per maand). Maar als je er werk van maakt en langere tijd bezig bent (en dus ook meer gevonden wordt door de zoekmachines) dan loopt het aardig op. Er zijn op leerwiki bijvoorbeeld schrijvers die er nu al een paar honderd euro per maand mee verdienen. Voordeel is dat alles wat je schrijft blijvend is, dus over 5 jaar verdien je er nog geld mee. En Moes: was het maar waar dat ik extra punten kreeg iedere keer als iemand op mijn link klikt Een referral wordt pas gerekend als iemand zich via mijn link aanmeldt en vervolgens meer dan 10 artikelen heeft geschreven. Dan krijg ik er 1 puntje bij.