Wanneer vliegtickets kopen?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by me1989, Oct 9, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Wij denken er aan om ons verblijf voor komende zomer los te boeken van de eventuele vliegtickets.

Maar wat zijn die duur zeg!!! We keken nu voor Kos. Ik had echt een fantastische accommodatie gezien, maar de goedkoopste vliegtickets waren rond de 400 per persoon (retour en ook voor vliegen vanuit België of Duitsland gekeken). Kan ik beter later kijken of verwachten jullie dat vliegen zo duur blijft? Voor ons betekent dit alleen al 2000 euro en dan nog zonder bagage.

Kroatië en Hongarije staan ook op ons lijstje, dan gaan we met de auto..

2. Mammie79

Mammie79 Actief lid

Aug 28, 2014
    291
    95
    28
    Mijn ervaring is dat pakketreizen vaak niet veel duurder zijn.
    Zit je vast aan de schoolvakantie? Wat betaal je voor je accommodatie? Heb je er ontbijt of andere maaltijden bij? Wat kost je transfer naar de accommodatie?

Zal zo dus even puzzelen zijn wat je totaalbedrag zal worden.
    Succes!

3. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    2,700
    2,382
    113
    Vliegtickets worden duurder naarmate het vliegtuig voller wordt. Dus wachten op goedkopere prijzen heeft geen zin. Ik zou gaan puzzelen wat nu het verschil is tussen los boeken en een pakketreis. Volgens mij kunnen die laatste wel langer prijsvast blijven omdat touroperators een bepaalde hoeveelheid ingekocht hebben (maar weet dat ook niet helemaal zeker).

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Toen wij vorig jaar keken voor een vlucht naar schotland- schommelde de prijzen ook continue. Uiteindelijk heb ik in december geboekt - toen was het voor ons het positiefst. Maar je weet gewoon niet waar je goed aan doet.. Ik ben benieuwd of iemand anders nog iets weet...

5. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

Nov 27, 2015
    1,694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Naar mijn idee zijn veel vluchten voor na maart nog niet echt bekend. De bekende chartervluchten zullen ook afhankelijk zijn van personeel. De lijnvluchten zijn degene die je nu waarschijnlijk kunt boeken. Ik zou wachten. Ik denk richting einde van het jaar meer keus en dus ook andere prijzen

wendy339 and Athina like this.

Share This Page