In september naar Lara, Turkije, All-Inclusive. Voor baby én peuter een buggy mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Inge88, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    We gaan in september 8 dagen naar Lara. We verblijven daar op een all-inclusive resort. Ik heb me laten vertellen dat Lara niet echt bijzonder op zich is maar dat je wel een wandelingetje kunt maken in het centrum(pje) wat bij alle resorts ligt.

Dat wandelingetje zullen wij wel dagelijks maken denk ik, is wel zo lekker om even van het resort af te zijn. Maar zouden we dan voor beide dochters een buggy mee moeten nemen? De oudste loopt prima, ook goede stukken maar vraag me af of het met de warmte en de andere omgeving toch niet nuttig is om voor haar ook een buggy mee te nemen?

Op het vliegveld gaat ze gewoon op zo'n koffer-karretje-ding dus daar is het niet per sé voor nodig.

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Heb je geen kiddysit voor aan de buggy of wandelwagen

3. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Tsjah wij zijn 2 weken geleden naar Spanje geweest en we hadden 1 buggy bij.. voor mn jongste van 10 maandjes! Mn dochter is 32 maanden en we liepen best veel.. op een gegeven moment wou ze toch steeds in de buggy! Nu waren we met opa en oma daar dus hebben we ook wat afgewisseld met dragen soms maar als je wel wat gaat lopen denk ik dat t wel verstandig is om een 2e buggy mee te nemen of idd een kidsit

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee joh, voor een kindje van 2,5 neem je toch geen buggy mee? Hier thuis loopt ze toch ook gewoon met boodschappen doen enzo? Niet op het heetst van de dag gaan, maar lekker aan het begin van de avond een stukje lopen, heerlijk, dan slaapt ze daarna ook lekker.

5. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zou het wel doen vond het voor mezelf al warm daar om een stukje te lopen haha :p Beter meenemen en niet gebruiken dan niet meenemen en daar spijt van hebben toch?

6. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Is zo'n meerijplankje geen optie?
    Helemaal zonder "iets" waarop ze kan uitrusten dat zou ik niet riskeren op die leeftijd. Maar veel hangt natuurlijk van je kind af en hoe ze zich hier gedraagt.
    Alleen al voor op de luchthaven zou ik zo'n meerij-ding overigens handig vinden ... De vluchturen zijn immers niet altijd even kindvriendelijk en je zal maar om 4 uur 's nachts al op de luchthaven moeten zijn of terugkomen om 12 uur 's nachts en dan nog een halve luchthaven door moeten.

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Zo'n kidsit hebben we niet en helaas niemand in de omgeving waarvan we hem kunnen lenen! Kopen vind ik zonde voor die ene x.. We hebben zelf een bugaboo donkey maar ik durf die eigenlijk niet mee te nemen (moet in het ruim, ben te bang dat er lomp mee omgegaan wordt)

Mammietammie: tja daar heb je wel gelijk in..

Eylem: ja ze loopt ook prima hoor maar ik weet natuurljk niet hoe ze reageert op de warmte en zo.. Wandelen zal idd in begin van de avond zijn. Misschien is ze dan wel moe van het zwemmen en spelen? En wie weet gaan we wel meer wandelen, heb geen idee!

Denk dat we er toch maar 2 mee nemen!

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Lastig! Toen we in mei in Frankrijk waren hebben we de buggy maar een keer gebruikt. Waren wel in de bergen, dus dat ging ook niet echt. Als ze moe was, ging ze gewoon even bij papa in de nek.

Als we naar de stad gaan, dierentuin oid neem ik hem wel weer mee.

Ik denk dat als je hem niet mee neemt je hem mist, neem je hem wel mee, dan gebruik je hem nauwelijks....

9. angel229

angel229 Niet meer actief

Dit zou ik idd niet doen. Las tijd terug dat iemand de bugaboo compleet beschadigd had na een vliegreis. Plus: stel hij word gejat...

10. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Weet je zeken dat die in het ruim moet? Wij mochten onze Phil & Teds meenemen tot aan vliegtuig. met duozitje en al. Ik zou het wel goed checken

11. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    En een draagzak voor de jongste? Is misschien niet zo prettig alleen met het warme weer voor jezelf. Heb er zelf geen ervaring mee.

Volgens mij moet een bugaboo inderdaad in het ruim.

12. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Precies wat ik wilde zeggen. Wij gaan in september met 3 kinderen naar Mallorca. De jongsten zijn dan ruim tweeëneenhalf en bijna 1. We nemen 1 buggy mee en een draagzak. Als zoontje niet meer wil lopen, gaat zijn zusje in de draagzak en hij in de buggy.
    Maar eigenlijk denk ik dat we geen gebruik zullen maken van deze optie. Hij loopt alles en zit nooit in de buggy.
    Maar goed, better safe than sorry...

13. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Draagzak had ik niet aan gedacht! Die heb ik ook al een hele tijd niet meer gebruikt.. Ik heb een Marsupi. Ze weegt inmiddels wel al flink wat, dik 10 kilo. Ze is flink! Is dat nog fijn in een draagzak? En draag je dan op je rug?

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Ja, 10 kilo kan nog prima hoor, zeker op je rug!

Deel Deze Pagina