Zijn er mensen die daarheen zijn geweest en wat voor ervaringen hebben jullie? Wij twijfelen tussen Bulgarije en Tunesie (Djerba).
Wij zijn 1x naar Tunesie geweest, en dat was 1 keer maar echt nooit meer. Ik vond het daar verschrikkelijk. Veel te warm, vond de mensen ook echt niet leuk. Als vrouw kon ik er bijna niet alleen over straat. Wij zaten in sousse, en er waren bijna geen terasjes. Moet wel zeggen dat het strand wel heel erg mooi is. Alleen toen wij er waren, zaten veel grote kwallen. Wij kwamen een pasgetouwd stel tegen die hadden geboekt voor 2 weken. Zij hebben na 1 week al een terug vlucht geregelt, net als ons vonden zij het ook ech niet leuk daar.
Wij gaan in September naar Sousse, vorig jaar is mijn zwager en schoonzusje daar ook heengegaan en ze waren erg tevreden. Mooi (privé)strand, lekker restaurants en cafétjes, mooie boulevard. En een pittoresk dorpje, veel winkeltjes. En lekker afdingen Leuke excursies ook. Ik had de foto's gezien en was direct verkocht :-D O'ja en zeker niet duur!!
Hier ook geweest...maar ook nooit meer! Was opzich wel heel mooi, maar voelde me als vrouw zijnde niet op mijn gemak...elke echt elke man keek me van top tot teen aan...zelf politie,ambulancepersoneel enz...niet echt een fijn gevoel dus... Mijn man voelde zich daardoor ook niet op zijn gemak en wil er absoluut nooit meer heen,we zijn op een gegeven moment het hotel ook niet meer uit gegaan. Want s'avonds was het al helemaal niet te doen brrr krijg er nog rillingen van!
Dank jullie wel voor de reacties. Wij willen toch wel gaan. Niet lang vliegen, mooi weer, warme zee en niet duur, wat wil men nog meer Met de kleine gaan wij voornamelijk voor de rust en het strand, het uitgaan vinden wij minder belangrijk...
Persoonlijk zou ik naar een all inclusive resort gaan als ik naar tunesie zou gaan. Daar zit je heerlijk met een kleine!
Ja zeker, zijn wij ook van plan om te doen, lijkt ons heel erg ontspannen en daar zijn wij ondertussen wel aan toe!