Hey dames, ik ben nog maar pril zwanger, maar ik wordt ontzettend donzig opeens! overal krijg ik kleine blonde haartjes! Hebben jullie dit ook al zo vroeg of zo vroeg gehad? En tot hoeveel maten groeien je borsten extra tijdens de zwangerschap? Ik heb nu al maat 70/75 G en ik zit zelfs nu al bijna op H, dus ik ben er een beetje huiverig voor dat het nog groter wordt eigenlijk alvast bedankt!
bij mijn eerste zwangerschap veel donshaartjes rondom mijn navel en waren mijn borsten 2 cups gegroeid. Nu veel minder haartjes op mijn buik en ook mijn borsten zijn minder groot gegroeid. En de haartjes op mijn buik had ik bij de eerste keer al heel snel, dus ja dat kan! Maar hoe het gaat worden met je borsten, is echt afwachten dus! Ze hoeven niet altijd heel erg te groeien, merk ik deze keer. geniet van je zwangerschap!
Ik heb idd ook allemaal donshaartjes vanaf begin zwangerschap rond mijn navel... en mijn borsten zijn 2 cupmaten gegroeid zijn nu echt enorm hihi manlief vind dat helemaal niet erg!!(van D naar F) maar in F zijn er bijna geen zwangerschapsbh's te vinden.. Dat zou dan voor jou wel helemaal moeilijk zijn of niet??
Ik ben inmiddels ook getransformeerd in een aap Overal haar.. op me buik in me gezicht.. En de rest waar al haar zat groeit als kool Is nu denk ik al 5 weken geleden begonnen.. Me borsten zijn denk ik wel 1 cup gegroeid.. Draag nog dezelfde bh's.. Heb van mezelf hele kleine (B) en had altijd BH's met kussentjes erin.. Die heb ik er nu uitgehaald. Ben zelf erg misselijk/overgeven enz. Dus maak me niet zo heel druk over de haren
Na 6 weken al ja? Lijkt me wel heel vroeg toch.. Ik ben nu 4/5 weken en merk wel dat mijn borsten gespannen zijn, maar niet groter ofzo
Mijn borsten zijn nog niet gegroeid. Zal dit nog wel gebeuren denken jullie als de melkproductie op gang komt?
Zover ik weet nog geen donshaartjes er extra bij. Wel van een Cup F naar een Cup G... en ze waren al zo zwaar haha! Mijn moeder stelde al voor om een karretje met een plankje te maken waar ik ze op kan laten rusten In ieder geval nog GEFELICITEERD met je zwangerschap en geniet ervan! Liefs, Sam
Ik heb ook veel donshaartjes, voornamelijk rond mijn navel! En borsten ruim 2 cup's (bijna 3) gegroeid (van grote B/kleine C naar cup D/E)
Hier maakte manlief van de week een opmerking waarvan ik echt dacht en bedankt: jeetje, je hebt overal haar op je buik, je lijtk wel een vent! Laat ik nou per ongeluk mn tandenborstel zijn kant op schieten Maar hier zijn het helaas geen blonde haartjes, maar echt donkere haartjes!! Mn borsten zijn niet gegroeid, maar meer gespannen en lijken daardoor steviger. En laat manlief daar nou geen bezwaar tegen hebben
Haha, allemaal donzige dames met grote borsten hiero dus Ja ik zou niet weten waar ik nu een zwangerschapsbh vandaan moet halen Ik denk dat het een gewone bh wordt die met de naaimachine bewerkt is dan Leuk dat er zoveel reacties zijn geweest! Geniet allemaal van je donsvachtje en grote borsten dames!
Hier ook blonde donshaartjes op me buik. Me borsten zijn van B naar E. Vriendlief vind dat erg leuk! Hoop stiekem dat ze iets groter blijven maar dat zal wel niet.. :/