2 vraagjes...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Zina, May 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zina

Zina Niet meer actief

Hey dames, ik ben nog maar pril zwanger, maar ik wordt ontzettend donzig opeens! :$ overal krijg ik kleine blonde haartjes! Hebben jullie dit ook al zo vroeg of zo vroeg gehad?

En tot hoeveel maten groeien je borsten extra tijdens de zwangerschap? Ik heb nu al maat 70/75 G en ik zit zelfs nu al bijna op H, dus ik ben er een beetje huiverig voor dat het nog groter wordt eigenlijk :(

alvast bedankt!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

bij mijn eerste zwangerschap veel donshaartjes rondom mijn navel en waren mijn borsten 2 cups gegroeid.

Nu veel minder haartjes op mijn buik en ook mijn borsten zijn minder groot gegroeid.

En de haartjes op mijn buik had ik bij de eerste keer al heel snel, dus ja dat kan! Maar hoe het gaat worden met je borsten, is echt afwachten dus! Ze hoeven niet altijd heel erg te groeien, merk ik deze keer.

geniet van je zwangerschap!

3. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

Mar 8, 2010
    430
    0
    0
    Ik heb idd ook allemaal donshaartjes vanaf begin zwangerschap rond mijn navel... en mijn borsten zijn 2 cupmaten gegroeid zijn nu echt enorm hihi manlief vind dat helemaal niet erg!!(van D naar F) maar in F zijn er bijna geen zwangerschapsbh's te vinden.. Dat zou dan voor jou wel helemaal moeilijk zijn of niet??

4. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

Jan 23, 2010
    4,337
    1
    0
    Almere
    Ik ben inmiddels ook getransformeerd in een aap;) Overal haar.. op me buik in me gezicht.. En de rest waar al haar zat groeit als kool:p
    Is nu denk ik al 5 weken geleden begonnen..

Me borsten zijn denk ik wel 1 cup gegroeid.. Draag nog dezelfde bh's.. Heb van mezelf hele kleine (B) en had altijd BH's met kussentjes erin.. Die heb ik er nu uitgehaald.

Ben zelf erg misselijk/overgeven enz. Dus maak me niet zo heel druk over de haren:)

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Jep veel haar en het groeit nog snel ook :)
    en borsten zijn van kleine b naar een d gegaan :)

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,552
    0
    0
    Utrecht
    Hier ook een donsbuikje :D
    Maar de cupmaat valt hier erg mee...

Van een C/D naar een echte D

7. Nel10

Nel10 Lid

Mar 29, 2010
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na 6 weken al ja? Lijkt me wel heel vroeg toch..
    Ik ben nu 4/5 weken en merk wel dat mijn borsten gespannen zijn, maar niet groter ofzo

8. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Mijn borsten zijn nog niet gegroeid. Zal dit nog wel gebeuren denken jullie als de melkproductie op gang komt?

9. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    donshaartjes op mijn buik en cup E is gegroeid naar cup F

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Zover ik weet nog geen donshaartjes er extra bij. Wel van een Cup F naar een Cup G... en ze waren al zo zwaar haha!

Mijn moeder stelde al voor om een karretje met een plankje te maken waar ik ze op kan laten rusten :D

In ieder geval nog GEFELICITEERD met je zwangerschap en geniet ervan!

Liefs,

Sam

11. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Ik heb ook veel donshaartjes, voornamelijk rond mijn navel!

En borsten ruim 2 cup's (bijna 3) gegroeid (van grote B/kleine C naar cup D/E)

12. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier maakte manlief van de week een opmerking waarvan ik echt dacht en bedankt:

jeetje, je hebt overal haar op je buik, je lijtk wel een vent! Laat ik nou per ongeluk mn tandenborstel zijn kant op schieten ;)

Maar hier zijn het helaas geen blonde haartjes, maar echt donkere haartjes!! Mn borsten zijn niet gegroeid, maar meer gespannen en lijken daardoor steviger. En laat manlief daar nou geen bezwaar tegen hebben ;)

13. Zina

Zina Niet meer actief

Haha, allemaal donzige dames met grote borsten hiero dus :p

Ja ik zou niet weten waar ik nu een zwangerschapsbh vandaan moet halen :( Ik denk dat het een gewone bh wordt die met de naaimachine bewerkt is dan :p

Leuk dat er zoveel reacties zijn geweest! :D

Geniet allemaal van je donsvachtje en grote borsten dames! ;)

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier ook blonde donshaartjes op me buik. Me borsten zijn van B naar E. Vriendlief vind dat erg leuk! Hoop stiekem dat ze iets groter blijven maar dat zal wel niet.. :/

Share This Page