Ik vind het ouderwets maar wat vind je er zelf van ? als je het leuk vind zou ik er gewoon heen gaan of zelf organiseren Ik zou er in ieder geval niet naar toe gaan.
We hebben hier in de buurt een tupperware winkel en ze hebben zéker leuk spul . Ik zou het op zich wel leuk vinden, met vriendinnen. Gewoon een gezellig avondje en dan spulletjes kijken. Alleen vind ik het altijd zo rot dat het (voor mij eigenlijk) te prijzig is...
Ik vind bep. dingen die ze hebben echt ideaal. Als ik een uitnodiging krijg van iemand dan sla ik deze dan ook zeker niet af. Mijn vriendin organiseert er af en toe eentje, zo 1x in de 3 jaar ofzo.
Echt heeeeel erg vreselijk!!! Net zoals die mylene party of andere dingen die thuis tijdens een "party"vrkocht worden. Brrr.....
ligt aan de party denk ik tegenwoordig kan het met een kookstudio ofzo dan ga je zelf dingetjes maken en dus de producten uitproberen dat vind ik erg leuk en gezellig als iemand alleen maar saai je wat verteld over een product nee, dan hoeft het niet overigens ben ik zelf ook zo een tupper-doos geweest die demonstraties gaf, met het kookdeel ik vond dit altijd erg gezellig!!!
Het is heel duur spul, maar wel goed spul. Ik vind party's bezoeken wel leuk. Ik heb er zo'n eentje in het jaar, soms 2 en dat vind ik dan wel genoeg, want mijn kasten zitten vol. Zelf organiseren doe ik niet zo gauw, want ik krijg niet zo veel mensen bij elkaar. Je moet het gewoon eens een keer doen een party bezoeken en dan kan je zeggen of je het wat vind.
Ik vind de feestjes zelf niet zo heel erg boeiend. Maar sommige spullen zijn wel erg leuk hoor. Ik heb bijvoorbeeld de blikopener. Ideaal ding.
Het ligt er enorm aan wie er verder bij zijn Bij sommige vriendinnen is het onwijs gezellig en ook best leuk (ik laat me alleen altijd verleiden teveel te kopen, al gebruik ik alles wel vaak, maar tis zoooo duur). Bij mijn schoonzus is er echter geen h*l aan, maar die neemt het ook gewoon veel te serieus
mwa... ik vind het wel gezellig maar verder... wie gaat er nou 30 euro betalen voor een bakje die je ook voor 2 euro bij de xenos kan kopen. Misschien gaat ie wel lang mee maar voor dat geld kan ik 15 keer een nieuwe kopen. En dan ook nog min of meer die sociale druk... als de gastvrouw voor minimaal dat bedrag verkoopt krijgt ze een kado! En ja dan voel je je wel lullig als je niks besteld (maar daar laat ik me niet door leiden hoor...)
Ik vind het nu wel leuk met de kookstudio. Ik heb er volgende week een thuis. Gaan we lekkere hapjes maken.
Ik vind het altijd wel lachen! Gewoon gezellig met een paar hapjes en drankjes! heb ook wel spulletjes en vind het prima spul!