aan welk topic ben jij momenteel "verslaafd?

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier zit ik dan..al heel lang mezelf voor te nemen dat ik aan mijn huiswerk moet beginnen en nog ff wil opruimen voordat de kids morgen thuiskomen.
    en dan komt het duiveltje op mn schouder die fluisterd..

ze komen pas morgenmiddag thuis dus je kan nog lekker zp-en

huiswerk kan je ook vanavond maken...want je kan morgen lekker uitslapen

en dat alleen maar omdat ik nu "verslaafd" bent aan het topic over de vrouwen onder ons die het wel goed hebben....

2. Jel

Jel Niet meer actief

Niet zo zeer aan één topic. Maar ben wel verslaafd aan "De lounge".

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik klets veel mee bij de februari 2010 mama,s verder ben ik niet heel verslaafd aan een topic maar meer aan dit forum haha.

Ja dat van hoe goed topic was ik ook een beetje aan het volgen haha en niet alleen ik het is daar druk haha

4. lennylenn

het is er zeker druk hoor

beware: je raakt eraan verslaafd... dus als je nog dingen te doen hebt..doe dat eerst

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

nee nee ninja jij hebt de huur opgezegd jij moet gaan bevallen hihih.

Waar ik aan verslaafd ben.

Net zo als ninja feb 2010 mama.s lounge hoaoao nooit gedacht dat ik zo lang hier nog zou zijn.......

6. lennylenn

hihiihih ik snap wat je bedoeld pnirmal..ik zwerf hier al sinds 2008 rond......

7. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Ben ook niet echt aan een bepaald topic verslaafd maar wel aan de lounge, het ergste is soms dat ik ergens anders ( nu bijvoorbeeld bij vakantie gedeelte ) dat ik daar wat plaats en het gewoon vergeet omdat ik hier rond hang :)

Ik heb dit eigenlijk al vanaf het begin ( sinds 2005 dus :$ ) heb inmiddels wel een ander acount wegens privacy maar die verslaving gaat niet weg hoor :D

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook een echte loungeverslaafde :D

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben ook verslaafd aan de lounge. :D
    Eigenlijk wel aan heel ZP. :)
    's Avonds neem ik me vaak voor om bij mijn man op de bank te zitten, maar dan zit hij iets te kijken wat ik niet interessant vind, en dan kruip ik maar weer achter de pc. :D

10. lennylenn

hiihihih ja dat ken ik....deed ik ook wel eens, maar andersom deed hij dat ook hoor, als ik naar gtst keek of tvoh

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik hou van de lounge!!!!

12. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Niet echt bepaald verslaafd aan een topic, wel zijn er een paar waar ik regelmatig terug kom kijken zoals het grappige versprekingen... Maar ben vooral ''verslaafd'' aan de lounge, daar kom ik echt heel erg vaak.

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik ben gewoon aan zp opzich verslaafd...ben nu veel in april 2012 mama's, babynamen en de lounge te vinden, maar vind gewoon rondsnuffelen en reageren ook erg leuk

14. Vooral de topics waar wat valt te lachen.. ook de rest van de lounge.. gewoon een beetje ouwehoeren hier en daar :D

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    testen koekeloeren is mijn verslaving :D

Deel Deze Pagina