wat is de moeite waard? ben oa al een chipsmaker, rijststomer, mandoline en een Quick Chef tegen gekomen die me wel leuk lijken (2dehands aan het zoeken). is het de investering waard?
voor mij is het de eco fles en de turbo chef echt helemaal! die fles gebruik ik elke dag als ik moet werken en de turbo chef voor hakken van kruiden en bv uien. maar ook voor het mixen van sausjes of kloppen van slagroom. echt ideaal!
De wasemmer Handig voor kleine wasjes, nieuwe dingen die even apart moeten, bh's e.d. Ook handig voor op vakantie.
Die quick chef of turbo chef weet niet precies hoe het heet. dat snijding in ieder geval, is bij mij echt de miskoop van het jaar. Alles gaat overal in- en tussenzitten. elk onderdeeltje apart afwassen omdat het niet in de vaatwasser kan. Snijplank en een mes ben ik in totaal sneller mee klaar. Ik gebruik alleen de bewaarbakjes ervan. Ook de babyartikelen zoals de tuitbeker is een flop. Zou zogenaamd niet lekken. Nou mn vergiet is meer waterdicht. De lepeltjes zijn wel fijn en dat poederdoosje. Wat met stip op 1 staat is het pottenlapje maar die krijg je gratis
Ik heb de taartdozen, de cake doos, zo'n ding voor augurk en zilverui, beschuittrommel.. Meloenbolletjesmaker geval Ijsjes maker. Ik wil nog veel meer!! Elk jaar op de markt kijk ik wat ik voor een leuke prijs kan kopen
Ik kom toevallig net thuis van een tupperwareparty, de quick chef is echt geweldig en heb zojuist gehoord dat hij dus wel in de vaatwasmachine mag. Stiekem deed ik dat al een paar jaar. De rijstmaker en de quickbite zou ik trouwens afraden, ben blij dat ik ze op mp überhaupt verkocht kreeg.
Quickbite in ieder geval niet. Waardeloos ding. Die quick chef heb ik niet, wel gezien en getest op de party. Maar voor dat bedrag en de kleine beetjes die er in kunnen, snijd ik net zo lief zelf even. Of ik pak de staafmixer of een rasp. Eigenlijk vind ik dat wel met veel tupperware dingen. Als je ziet wat het kost en dan gaat kijken naar de (veel goedkopere!) alternatieven, is het ineens niet zo mooi meer als in het boekje. Mijn oma zweert bij de kaasdoos, blijkbaar veel minder vochtplekken nu. En mijn moeder vind haar ijsblokjesdoos met deksel erg fijn,omdat ze anders altijd zo knoeit. Ik vind de mini-max bakjes wel handig om mee te nemen als je gaat kamperen. En de ijsvormpjes zijn ook wel praktisch, omdat ze echt los van elkaar zijn (die goedkopere zitten vaak met meerdere aan elkaar vast en aangezien ik zo'n vormpje altijd even onder de warme kraan houdt, is dat niet echt ideaal) En ook fijn dat die ijsvormpjes de lekkage goed opvangen. De praktijk wijst bij mij echter weer uit dat ik er niet echt in slaag om echt lekkere ijsjes te maken. Ik vind de flessenlikker wel handig, die gebruik ik veel. Maar xenos heeft zoiets vast ook wel. Het was één van de cadeaus die ik als gastvrouw kreeg, dan is het leuk. Ik heb ook een bewaardoos voor soepstengels. Die wordt ook wel veel gebruikt.
Echt? Die van mijn schoenmoeder is kapot gegaan (touwtje) maar omdat ze de deksel had opengemaakt viel het niet meer onder de garantie zeiden ze???
Ik heb erg veel tupperware, ben er echt helemaal weg van. Ik ben heel gek met mijn messenset, vooral het tomatenmes wordt hier extreem veel gebruikt. De eco flessen gebruiken wij elke dag wel en mijn zoontje heeft de sportdrinkfles voor mee naar shcool, de enige beker die echt lekvrij is dat ding kan echt alles hebben zelfs achtbanen , de clipbakjes worden hier ook veel gebruikt voor fruit en allerlei soorten schaaltjes. Wat voor mij echt de miskoop was is het serveerwonder dat ding staat al een jaar of 12 in de kast en meer als dat heeft hij ook nog nooit gedaan . Toevallig heb ik donderdag nog ene party hier, dus mocht er iemand uit de buurt nog wat nodig hebben dan gil maar
Ik was op zo'n party en toen zeiden ze dat het deksel van de quickchef niet in de afwasmachine kon. Vond het zelf nogal prijzig voor zo'n apparaatje, dus ik ben hem zelf gaan zoeken in andere winkels en kwam hem tegen bij een kookoutlet, zelfde principe, een of ander zwitsers merk, die gebruik ik wel regelmatig. Heb ook zo'n Aldi/Lidl-soortgelijk ding voor in de caravan, maar die snijdt aanzienlijk minder goed en makkelijk. Mijn kinderen hebben 2 van die hapjesbakjes om fruit mee naar school te nemen. Wat ik ook al jaren regelmatig gebruik, is de magnetronschaal, die had ik nog van mijn SM, maar ik zie hem nu niet meer in het assortiment.
Ik heb de grote, zonder touwtje, dat is toch de quick chef? Die met die touwtjes zijn kleiner en daarvan weet ik niet of die in de vw kan. Maar het deksel van de grote met handgreep kan uit elkaar.
Waar is "uit de buurt?" Ik gebruik vooral de ruimtekommen en doosjes. Ze zijn echt goed luchtdicht en lekken absoluut niet. Ook koekjes blijven daarin eindeloos vers, in tegenstelling tot gewone koekdozen. Wij hebben ook zo'n waterkan met deksel, maar die is heel oud en volgens mij niet meer te krijgen. Wij hebben hem tweedehands. Hij is wel ideaal om drinken mee te nemen. Lekt niet. (Deze: Tupperware kan, Tupperware en bewaardozen, Bredene | Kapaza.be ) Ik vind het inderdaad vaak wel een nadeel dat het zo duur is. Bijv. bij die quick chef. Daar heb ik ook wel eens naar staan kijken, maar voor dat bedrag denk ik dan toch: "met een mesje is het ook zo gebeurt."
Ik heb de fijnschiller al jaren en deze bevalt super. De sinaasappelschiller (simpel ding maar handig) En diverse voorraaddozen maar ik vind andere merken ook goed genoeg. De suikerklontdoos is wel fijn.
De Quick Chef ( oude versie ) En de Microcook Maatkan De blikopener en de cakedoos, de spatels, de schaar, ehm...... ik heb behoorlijk wat. Maar ik heb party's gegeven in 2007 en daar toen veel gekocht. Later ook wel weer veel verkocht op MP.