Ik ben benauwd koortsig of terwijl mijn longen spelen weer op, de ha heeft een week geleden al gezegd als je nu weer koorts krijgt laat ik je opnemen i.o.m de longarts. Maar dit kan niet want mijn vriend krijgt vandaag weer controle met onderzoek of zijn blaaskanker weg is gebleven. Ik wacht nu op telefoon van de ha en ik hoop zo dat ik wel bij de controle kan zijn! Maar ik wordt benauwder en benauwder en kom nu ook niet meer van de bank af, weet weet dus niet zo goed.
Zou ik toch even bellen. Je eigen gezondheid is ook heel belangrijk, al bel je even voor overleg. Beterschap en sterkte straks voor/met je vriend.
Och jeetje, vermoeden ze longontsteking ofzo? Hopelijk kun je nog met je vriend mee. Heel veel sterkte allebei en beterschap!
Ik heb regelmatig longontsteking, en zo ook de afgelopen maand maar de laatste half jaar is het niet onder controle te krijgen. Slikte ook al avelox met prednison en zwaardere tabletten zijn niet meer te krijgen alleen nog maar via het infuus.
De ha heeft gebeld ik mag met mijn vriend mee maar daarna moet ik met een tasje melden bij de ehbo voor opname.
Sterkte! Hopelijk is de blaaskanker weggebleven en knap jij ook snel weer op. Dijn dat je nog wel eerst bij je vriend kan zijn om hem te steunen.
Uitlag van mijn man is goed nu weer over 4 maanden. Ik helaas minder flinke onsteking in beide longen en ben hier voorlopig nog niet weg.
Succes met de behandeling en wat fijn dat je man een goede uitslag had, dat zal elke controle weer even spannend blijven