Tupperware: welke is écht handig?

Discussion in 'De lounge' started by liesbet77, Jul 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    De wasemmer wordt hier bijna elke dag gebruikt, de rietjesbekers ook. De taartdoos wordt ook regelmatig gebruikt. Dat kleine snijding heb ik met een grote en een kleine bak eronder. De deksel kan gedeeltelijk uit elkaar zodat je het gedeelte dat vies wordt in de vaatwasser kunt doen. Ik heb ook zo'n grote en kleine mengkom, de grote wordt vaak gebruikt. De ecoflessen worden hier ook veel gebruikt, wij hebben die van een halve liter. En daarnaast hebben we verschillende bewaarbakjes. Oh, wat ik ook veel gebruik is de blikopener, erg fijn, geen gevaarlijke scherpe randjes meer!
    Wat we niet gebruiken zijn: de sapkan (veel te groot voor in de koelkast), de slakommen eleganza (heb ik weer verkocht, was gastvrouwgeschenk), de ovenschaal (veel te klein) en zo'n doekje om rvs mee te poetsen.

2. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,655
    1,414
    113
    Dat is stom vroeger stond bij de info woonplaats maar niet meer blijkbaar, maar twente woon ik ;)

3. mama32

mama32 Bekend lid

Mar 14, 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    De turbo chef! Ideaal. Gaat hier ook in de vaatwasser. En dat doosje waar je eitjes mee kan maken in de magnetron. Ideaal voor mn oma in het bejaardenhuis. Ze heeft geen kookpit meer, maar kan zo toch een eitje "bakken"

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    quickchef, en idd alles behalve de deksel in de vaatwasser.

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    oh en de kaasraspmolen! Ideaal. Je kunt er van alles mee raspen overigens hoor maar daar ben ik nog altijd erg blij mee.

6. alamea

alamea Fanatiek lid

Jan 15, 2013
    1,270
    0
    0
    Ik heb uit de kringloopwinkel voor het eerst iets van Tupperware meegenomen: ijsvormpjes om zelf ijsjes mee te maken.

Heb er al waterijsjes mee gemaakt, en ijsjes van gepureerde banaan met chocopasta, hmm :D

7. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

De quick-chef, kaasdoos, sapkan en rietjesbekers, kaasraspmolen, micromaatbeker (sausjes in klaar maken), sinaasappelmesje, slaslinger, wasemmer, thermoskan, ijsjesmaker, pannenlikker en diverse opbergdozen/doosjes.
    Gebaksdoos voor in de vriezer en cakedoos en diverse bakvormen.

De serveerwonder heb ik ook maar die gebruik ik niet vaak.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    serveerwonder! Die gebruik ik om de pasta in de koken.
    Bespaart me mooi weer een gaspitje :D

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,857
    113
    Ook handig met kamperen.

Share This Page