Hallo! Een hele goede vriendin van mij (waar ik getuige van ben) gaat eind juni trouwen. We zijn nu wat ideeen aan het verzamelen om te gaan doen op haar vrijgezellenfeestje..heeft iemand nog goede ideeen? We wonen allemaal in Noord-Holland dus wel het liefst iets in deze omgeving! Enne ze wil ABSOLUUT niet verkleedt! haha...
De heksenkethel in Rotterdam is een themarestaurant en dit is helemaal geweldig. Je wordt de hele avond vermaakt door acteurs, je kan eten en drinken wat je wil. Succes groetjes Senna
klompekolf happen en stappen in Alkmaar of Hoorn gps of foto speurtocht Alkmaar (vast ook elders) moordspel in Amsterdam enz enz Als je googled op vrijgezellendag kom je een heel eind. De eerste twee heb ik al gedaan, de anderen zitten er aan te komen. Vooral happen en stappen vond ik erg leuk! Succes met organiseren!
dank jullie! ga meteen even kijken! ja inderdaad, als je googled dan kom je heel veel tegen maar is nog leuker als jullie uit eigen ervaring ideeen hebben natuurlijk! oh ja, ze wil ook absoluut geen stripper ofzo..hihi.. en wel een beetje betaalbaar...zo rond de 50 euro pp maximaal denk ik...
Je kunt in haarlem, de grote markt, kun je ook high tea doen.... offe eigen bonbons maken, dat kon geloof ik in hoofddorp....
is ze creatief Er zijn een hoop workshops. Mijn vriendin wilde ook niet verkleed, maar we hebben we wat gedaan wat ze niet zo erg vond nm Witte pet met sluier te koop in feestwinkel en een witte tshirt laten drukken met een tekst van dan en dan gaat ze .... heten. En achterop hebben wij allemaal getekend. Wij zijn gaan eten ( steengrillen) en stappen in Utrecht. Overnachten ( in bed en breakfast) en hightea. Wij hebben haar een paar vragen en opdrachten gegeven en als ze het had gedaan kreeg ze iedere x een envelop waar een letter in zat en dat vormde haar nieuwe achternaam. Maar ik weet hoe moeilijk het is. De vraag is waar houd ze van en wat zou ze doen
Ze is zelf wel creatief. Ze is grafisch vormgever van beroep en ze houd heel erg van dansen en zingen. Ze zit zelf op stijldansen en buikdansen en heeft ook aan showdansen gedaan. Ik kwam net dit tegen (http://eendagfotomodel.nl/?p=welkom) wel grappig! Ze is ook echt een gezellligheids mens, lekker eten en wijntje erbij en lekker dansen! Dat idee met opdrachten en vragen en dan een letter krijgen is wel erg leuk!
Ik heb een keer een erotische thuisparty gehouden, moet je het type voor zijn, maar was echt lachuh. Komt er zo'n vrouwtje bij je thuis met allemaal erotische artikelen. Wordt echt heel leuk gedaan, niet ordinair ofzo
Op m'n eigen vrijgezelle zijn we gaan buikdansen, was echt super. Bij een vriendinnetje hebben we o.a een stadswandeling door Amsterdam onder leiding van een gids. Was ook erg leuk, vooral het gedeelte over de wallen haha
Bij het vrijgezellenfeest van mijn vriendin hebben we een workshop paaldansen gedaan in de kroeg van Kim Holland (in Scheveningen). Dit was echt super leuk (en erg moeilijk). Hierna zijn we gaan eten bij de pianobar en daar zijn we `s avonds gebleven, dit is echt een leuke/gezellige tent met live pianomuziek. Groetjes Senna
Hi ik heb vorig jaar het vrijgezellenfeest voor een goede vriendin van mij georganiseerd. We zijn gaan paaldansen in Amsterdam en we hebben cocktails, thuis geshaked. Was TOPPIE! Later uit eten en uit geweest in een hippe tent in Amsterdam.. succes met oragniseren
Oke.... mijn vrijgezellenfeest ging als volgt; (start; 17.00 uur) - ik wilde niet verkleed, maar kreeg een kippenmasker, een t-shirt (iedereen had hetzelfde mooie bedrukte kippent-shirt met naam!) en een grote gele boa om. (met het masker was ik gelukkig onherkenbaar) - Toen moest ik vanuit huis de pijlen volgen.. (spoorzoekertje) maar een vriendin had de pijlen -per ongeluk- naar de verkeerde blauwe auto gezet dus terwijl ik die auto probeerde te openen werd me toch hilarisch gereageerd. - Toen naar een andere plaats gereden.. en vanaf de auto richting stad lopen. Door het masker zag ik niet zo veel en klapte ik over een stenen paaltje heen. Nou, dat was hilarisch moment nr 2! mijn vriendinnen bleven er in en kwamen onderweg niet meer bij van het lachen. Ik heb nog drie weken enorme dikke en blauwe knieen gehad. - In de stad gingen we uit eten, ik kreeg om het half uur verhaaltjes over mijn prinsen, prins 1, prins 2 (ex 1, ex 2) tot ik bij mijn huidige prins kwam. Heel leuk gedaan vond ik dat! Ook kreeg ik (persoonlijke) cadeaus. Heel leuk! - Toen kreeg ik een leeg mandje en een bord om mijn billen " ik ben me ei kwijt" en moest ik tot grote schaamte kroegen en bioscopen langs om te vragen of iemand ook mijn ei had gezien. Sommige keken me aan alsof ik gek was; anderen hadden inderdaad een gekookt ei voor in mijn mandje. - Toen ik alle eieren had verzameld gingen we op een plein eierenracen (op lepel) er was een parcour uitgezet. Ik heb alle races gewonnen, dat wel. Vervolgens moest ik de eieren uitdelen aan potentiele prinsen. Terrassen zaten door het warme weer helemaal vol met mensen.. pfoe - Gelukkig (dacht ik) gingen we daarna naar het huis van een vriendin. Ik kreeg nog meer cadeaus en drank en moest op een stoel plaatsnemen met blinddoek om... Stripper! Hij ging helemaal naakt. En het was geen mooie man.. een Tarzan-figuur.. Heb daarna flink gedouched door alle slagroom op mij. aaaaaah jasses. Maar veel gelachen en ik vind dat mijn vriendinnen dat goed hadden georganiseerd. Ook de persoonlijk brieven over mijn momenten met ex-prinsen was echt heel leuk. Succes er mee!
O, leuk idee ook; op mijn trouwdag kreeg ik een groot fotoboek met daarin mijn hele vrijgezellenfeestje.. heel leuk. En ook (door de naakte man) een groot succes bij de oma's...
Wat ook leuk is maar dat kon bij ons niet echt ivm kinderen enz. Een andere dag dan gepland... Haar alleen ontvoeren, blinddoek om onwijs rondjes rijden en heel je woonplaats en dan weer naar haar huis en haar thuis afzetten. Denkt ze helemaal dit is 'm en is het niet d'r vrijgezellenfeestje Scrapbook maken is op zich ook leuk of mozaieken. Wij hebben ook bij het trouwen een fotoboek gemaakt ( laten drukken van dig. foto's) en van de mannen en vrouwen in 1 boek. En bij de ingangf van het feest de foto's op een scherm voorbij laten komen. Zodat de gasten ook kunnen kijken wat ze gedaan hebben. Dat kan natuurlijk alleen als het keurige foto's zijn en je iemand hebt met een beamer en laptop
themafeesten zijn leuk lekker eten dansen drinken. ik ben een paar keer naar bob saloon geweest erg leuk en als het afgelopen is kun je er blijven in de discotheek. gr chantal.