Ik weet niet wat er mis is gegaan,maar ik heb mijn uitgroei bijgewerkt met nr 10 Van de kv. Ik had wel wat meer uitgroei als normaal ,ik had er even geen puf voor. Maar nu is het op somigge plekken nog oranjig,ik heb al een paar keer gewassen met zilvershampoo maar dit helpt niks. En als ik iets lelijk vind is het oranje!! Ik heb hetzelfde gedaan als normaal,wat kan ik doen???
Nog een keer verven helaas de kleur heeft waarschijnlijk te kort ingetrokken. Ik heb het zelf ook wel een gehad en nog een keer verven was bij mij het enigste wat werkte
Dat gebeurde bij mij dus ook elke keer bij de kruitvat verf.Ik begin er niet meer aan,want ook ik kreeg de oranje kleur niet weg.Ik laat het nu bij de kapper doen.Succes ermee!
Mag trouwens ook wel wat donkerder blond worden evt als ik zeker weet dat dat goed gaat suggesties,of echt nr 10er maar weer insmijten
Wella 12.89 moooie kleur en lekker lang laten zitten langer laten zitten maakt op zich biet zoveel uit maar doe dat niet met blondeer poeder oftewel denpaarse poeder. succes en toch zeg ik het fotoopooo
Ik liet het ook altijd veeel langer inwerken als dat op het doosje stond,maar toch werd het oranje.Ik geloof dat ik het nog een keer zou verven.