Turbulent leventje

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Singlemommy3, 12 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Singlemommy3

    12 mrt 2024
    8
    0
    1
    Vrouw
    Hoi, ik zal mezelf ook even netjes voorstellen, ik ben een single Mommy van drie prachtige kindjes, een zoontje van 10, dochter van 5 en zoontje van 10 maandjes oud. Alle drie de kids hebben een andere vader (tja zo had ik het mezelf ook niet voorgesteld)

    na mijn eerste twee kids was ik eigenlijk wel klaar, goed contact met de vaders met een fijne regeling en afspraken, had alles op de rit, eigen huis, goede baan en vooral geen schulden meer.. toen leerde ik de vader van mijn jongste kennen, hij bleek onvruchtbaar te zijn (naar eigen zeggen, nooit bewijs gezien) en dat kwam wel goed uit want ik was al gezegend met twee mooie kindjes. Na een maand bleek ik toch zwanger te zijn (door de pil, en onvruchtbaar?!?!?) hele moeilijke periode was dat, maar die bevalling was echt het mooiste wat ik ooit meegemaakt had!! Toen mijn zoontje 2,5 maand oud was, in de zomervakantie terwijl mijn andere kids bij hun vaders waren, kreeg ik ineens een brief in de bus, waar menig ouders van hopen die nooit te krijgen… het was veilig thuis, de behandelaar van mijn ex (waar ik toen nog mee samen was, hij was naar eigen zeggen onder behandeling voor een depressie uit het verleden) maakte zich zorgen over de veiligheid van de kinderen ivm mijn ex en hun geen duidelijk beeld konden krijgen van de situatie….?!?!? Alle alarmbellen gingen af….. heb mijn ex gelijk voor het blok gezet en toen kwam het hoge woord eruit… hij is een zedendelinquent…. In het verleden twee keer veroordeeld voor het seksueel binnendringen van minderjarige, 1e hij 21 jaar en zij 15.. tweede veroordeling was hij 31 en zij 13… kots en kotsmisselijk…. Gelijk eruit gegooid, er liep nog een zaak tegen hem ivm ontucht tegen twee minderjarige meisjes van 13 en 14…. Veilig thuis is geweest en daar heb ik het hele verhaal van aangehoord, rechter heeft uitgesproken geen contact omdat hij kans heeft op terugval… en nu is het rustig, gelukkig…

    maar dit was dus mijn turbulente leventje, ik denk dat ik het vooral gewoon even kwijt moest ook..
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.703
    11.292
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje mineetje wat een verhaal. Wat goed dat veilig thuis je op de hoogte heeft gebracht. Maar wat moet dat schrikken zijn geweest!
     

Deel Deze Pagina