Goedemorgen!! Had mezelf beloofd dat wanneer ik een mooie temp zou hebben ik vanmorgen op 10dpo mijn eerste testje mocht wagen. Want ik voel me zo zwanger! Borsten doen me weer denken aan de bv periode. Plas veel meer en ook opeens ' snachts. Steekjes in mijn buik/eierstokken. En ja hoor na een dip in ene weer 37.0 Ik heb gebruik gemaakt van de uiterst gevoelige test van zwanger en kids. En na 10 minuten zag ik dus echt een licht streepje! Dus een kv er achteraan gegooid en daar zie ik ook (enorm licht weliswaar)iets na 10 minuten! Wat denken jullie? Zien jullie hem ook of ben ik helemaal tureluur geworden?
Ik zie in eerste instantie op beide niets,als ik langer kijk dan lijkt er heel erg Tuur een streepje op de kV te staan...maar wel echt heel erg licht.
Sorry meid, ik zie ze niet. Maar ik ben dan ook geen goede tuurder Gelukkig zijn er mensen die het wel zien!
Ik zie hem op de rechter test, heel licht maar zie hem..... Hopelijk loopt hij snel op mammadoe. Alvast eeb voorzichtige gefeliciteerd!!!! Ben zooo blij voor je
OMG.. Die van de kV is enorm duidelijk!! Hoef je absoluut niet voor te turen... Hopelijk lopen ze op!!
Ik zie ze ook allebei! Heel fijn want ik heb vandaag ook een dip in temperatuur, zo te zien is dat dus niet gelijk een slecht teken!
Ik zie beide strepen op je 2e foto en vind ze ook rose dus ik duim met je mee dat ze oplopen! Spannend! Over 2 dagen weer testen