Mijn NOD is 4 november als ik uitga van mijn positieve ovulatietest en dan 14 dagen later. Volgens mijn cyclus is mijn NOD pas 6 november zelfs. Dit is mijn eerste cyclus dat ik aspirine erbij gebruik en... ja het lijkt echt raak. Vind het wel eng dat het niet supersnel oploopt maar het is nog vroeg natuurlijk. Ik denk toch dat ik een digital ga halen of zeggen jullie zonde van je geld het is wel duidelijk? Heb ook nog een kv2v5 gedaan gisteren die was positief maar wilde er vandaag nog eentje doen maar die bleek niet goed helaas. Wat je nu ziet is z&k vroege cassette (ben er niet tevreden over) en de Kruidvat Early.
Spannend! Ik zou twee dagen wachten (tot je NOD) en dan nogmaals een test doen. Het HCG zou dan echt gestegen moeten zijn. Dan zou een gewone zwangerschapstest ook positief moeten zijn.
Vind vooral de kruidvat met kruisje super duidelijk! daar zie je echt verschil tussen 1-11 en 2-11! Mooie testen!
Aspirine ivm het antifosfolipidensyndroom wat bij me is vastgesteld. Moet vanaf hartslag ook bloedverdunners gaan spuiten zelfs maar doe het graag!